Poniżej znajdziesz wszystkie dostępne kursy — rozwijaj się z Learn Design, sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Poznaj zagadnienia, które pomagają budować spójny system i wspierają zespoły w pracy nad projektami. Zapisz się na nasze szkolenie i dowiedz się więcej na temat tego, jak tworzyć style guide, wzorce tekstowe i design system.
Jak zaplanować i poprowadzić warsztaty online? Udoskonal swój warsztat przygotowania warsztatów w wersji zdalnej i efektywnie poprowadź współpracę w zespole.
Nasze najnowsze warsztaty pomogą Ci formułować wnioski i przedstawiać insighty w sposób, który nie pozostawi wątpliwości co do tego, co jest ważne i jaka wartość płynie z analityki wewnątrz organizacji.
Poznaj zasady prostego języka i zacznij tworzyć rozwiązania mobilne, które będą mówić ludzkim głosem. Zaprzyjaźni się z pisaniem i naucz się pisać teksty, które użytkownik zrozumie po jednym czytaniu, a dzięki temu zrobi to, o co go prosisz.
Dowiedz się, czym jest prosty język i jak skutecznie wykorzystywać go w biznesie. Naucz się pisać komunikaty, treści na stronę, newslettery i mejle zgodne z zasadami prostego języka.
Zdobądź solidne podstawy na temat zasad użyteczności i metod przeprowadzania eksperckich audytów UX.
Naucz się odkrywać i weryfikować szanse na rozwój produktów i usług z wykorzystaniem badań oraz eksperymentów.
Sprawdź dlaczego dobra strategia analityczna jest ważna przed korzystaniem z narzędzi i naucz się samodzielnie tworzyć podstawowy system analityczny w ramach swojej strony internetowej lub sklepu internetowego.
Dowiedz się jak wygląda segmentacja grup docelowych pod kątem JTBD, hierarchia zadań w JTBD oraz jak zintegrować JTBD z pracą developerów i innych osób w organizacji.
Zapraszamy Cię na 2-dniowe warsztaty stacjonarne w Warszawie, podczas których przeprowadzimy Cię przez cały proces — od projektowania warsztatu, poprzez dobór uczestników i prowadzenie zadań, po ostatni mail z podsumowaniem.
Czy zdarzyło ci się pisać lub zlecać jakiś tekst dla klienta? Zastanawiałaś/eś się, co tam napisać, żeby klient przeczytał, zrozumiał i wykonał działanie na którym Ci zależy? Jeśli tak, to ten warsztat jest dla ciebie.
Naucz się znajdować szanse na optymalizację Twojej usługi dzięki zdefiniowaniu strategicznych bolączek i oczekiwań w ścieżce użytkownika z produktem. Użytkownika – a może być nim zarówno klient ostateczny, jak i klient wewnętrzny czy pracownik.
Opanuj umiejętność planowania spotkań dużej grupy ludzi i komfortowego zarządzania ich przebiegiem.
Spróbuj ponownie z innym zestawem filtrów.