https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Superbohaterowie ­čŽŞ
w ┼Ťwiecie UX

W Learn Design stawiamy na unikatowo┼Ť─ç. Dotyczy to zar├│wno tre┼Ťci naszych warsztat├│w, jak i samych wyk┼éadowc├│w. Ka┼╝dy z nich to lider swojej dziedziny w ┼Ťwiecie UX Designu, dzi─Öki czemu mo┼╝emy wyznacza─ç trendy oraz tworzy─ç tre┼Ťci niedost─Öpne nigdzie indziej. Wejd┼║ na swoj─ů ┼Ťcie┼╝k─Ö i ucz si─Ö od najlepszych w bran┼╝y!

Andrzej Pyra
expand_more

Za┼éo┼╝yciel POGO ÔÇô agencji specjalizuj─ůcej si─Ö w projektowaniu us┼éug oraz produkt├│w, a tak┼╝e organizowaniu szkole┼ä w tym zakresie.

Service Design Lead w Santander Bank Polska.

Od 2014 roku Head of Product w Insys, gdzie by┼é odpowiedzialny za zarz─ůdzanie zespo┼éem oraz procesem projektowania i tworzenie nowych us┼éug, produkt├│w oraz aplikacji stosowanych w przemy┼Ťle Video.

Wcze┼Ťniej jako UX Team Leader w agencji Symetria, gdzie by┼é zaanga┼╝owany w projektowanie, badania oraz definiowanie strategii UX dla r├│┼╝norodnych klient├│w, zw┼éaszcza z sektora finansowego.

ÔÇŹ

Wojtek Kutyła
expand_more

Jestem projektantem service design pracuj─ůcym w tym zawodzie od wielu lat. Mieszkam w Edynburgu, gdzie nauczam swojego fachu student├│w jednej z prywatnych uczelni. Moj─ů specjalno┼Ťci─ů jest koordynacja proces├│w digital transformation w organizacjach sektora publicznego. Przeby┼éem zawodow─ů drog─Ö od web designera (och, s┼éodkie czasy Internet Explodera 4,5 i 666), poprzez programist─Ö i konsultanta user experience dla aplikacji finansowych, teraz powoli kieruj─ůc swoje zainteresowania w stron─Ö nauczania m─ůdrego projektowania i ewangelizacji odpowiedzialnego UX.

Na blogu przybli┼╝am realia pracy projektanta UX w Wielkiej Brytanii i przekazuj─Ö nieco praktycznych uwag tym, kt├│rzy pragn─ů rozbudowa─ç swoj─ů wiedz─Ö i profesjonalne do┼Ťwiadczenie. Brytyjski rynek, kt├│ry pod pewnymi wzgl─Ödami jest bardziej rozwini─Öty ni┼╝ polski dostarcza nieko┼äcz─ůcych si─Ö przemy┼Ťle┼ä na tematy tworzenia dobrych, dost─Öpnych us┼éug.

Staram si─Ö opowiada─ç o metodach pracy i filozofii UX w spos├│b, kt├│ry pozbawiony jest nad─Öcia i fa┼észywego poczucia elitaryzmu. Wiedza i umiej─Ötno┼Ťci, kt├│rych potrzebuj─ů projektanci UX to efekt ci─Ö┼╝kiej pracy, a nie magicznego proszku Wujka Staszka.

Kilka razy w roku prowadz─Ö w Polsce warsztaty otwarte i szkolenia dla indywidualnych klient├│w.

Oferuj─Ö us┼éugi konsultingowe Service Design i UX, kt├│re opieram na latach zdobytego do┼Ťwiadczenia.

Wyst─Öpuj─Ö na konferencjach, meetupach i innych wydarzeniach.

Mo┼╝na mnie znale┼║─ç na LinkedIn i Twitterze. Blog ma te┼╝ swoj─ů stron─Ö w sieci Facebook.

Wpisuj─ůc moje imi─Ö i nazwisko w Google znajdziesz jeszcze dw├│ch Wojtk├│w Kuty┼éa; jeden z nich to ja, kiedy zajmuj─Ö si─Ö fotografi─ů, pisaniem i wierceniem na instrumentach. Drugi to wa┼╝na persona w polskim ┼Ťwiatku politycznym. To na pewno nie ja.

ÔÇŹ

Paulina Walkowiak
expand_more

Long story short: CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz.

Jedyna specjalistka od analityki jako┼Ťciowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zaj─Öcia ze studentami, wyst─Öpuje publicznie w Polsce i za granic─ů. M├│wczyni TEDx.
Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.
Zanim zacz─Ö┼éa rozwija─ç swoj─ů firm─Ö w Berlinie przez 5 lat pracowa┼éa dla najwi─Ökszych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadz─ůc projekty badawcze dla czo┼éowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.
Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.
Ca┼é─ů wiedz─Ö i do┼Ťwiadczenie ze ┼Ťwiata offline postanowi┼éa prze┼éo┼╝y─ç na ┼Ťwiat wirtualny wsp├│┼étworz─ůc narz─Ödzie do badania zachowa┼ä u┼╝ytkownik├│w online.
Opr├│cz zarz─ůdzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje si─Ö w ┼é─ůczeniu i analizowaniu danych z wielu
źródeł i odkrywaniu insightów.
Jej bootcamp, dotychczas, w trakcie 5 edycji uko┼äczyli pracownicy takich firm jak m.in. Adobe, ING Bank ┼Ül─ůski, PayU, Santander i wiele innych.

ÔÇŹ

Wojtek Aleksander
expand_more

┼╗yj─Ö contentem ca┼é─ů dob─Ö. W pracy i po godzinach! I tak ju┼╝ ca┼ée 20 lat.
W swojej karierze przeszed┼éem przez niejeden wymiar projektowania tre┼Ťci. Szczeg├│┼éy mojej zawodowej drogi (a nawet wi─Öcej) ┼Ťwietnie pokazuje LinkedIn.
Swoje do┼Ťwiadczenie buduj─Ö w szeroko poj─Ötym obszarze projektowania produkt├│w i us┼éug cyfrowych. J─Özyk to moje ulubione i najmocniejsze narz─Ödzie dizajnerskie. To w┼éa┼Ťnie s┼éowami najch─Ötniej projektuj─Ö do┼Ťwiadczenia u┼╝ytkownika. W moim podej┼Ťciu efektywna komunikacja to filar sukcesu. Niezmiennie i od lat. Niezale┼╝nie, czy pracuj─Ö dla du┼╝ych przedsi─Öbiorstw, startup├│w, czy dla ┼Ťwiata enterprise.

Jestem do┼Ťwiadczonym liderem. Prowadzi┼éem zesp├│┼é projektuj─ůcy tre┼Ťci oraz animowa┼éem spo┼éeczno┼Ť─ç tw├│rc├│w w ┬ákilkudziesi─Öciotysi─Öcznej organizacji.

Mog─Ö dzia┼éa─ç autonomicznie. Wyznacza─ç sobie cele i priorytety, dostosowuj─ůc si─Ö do za┼éo┼╝e┼ä projektowych.

Mog─Ö pracowa─ç w parze z projektantami, product managerami czy developerami. To daje ┼Ťwietne efekty i przyspiesza prac─Ö bez utraty jako┼Ťci.

W ka┼╝dym projekcie stawiam na wsp├│┼éprac─Ö i gr─Ö zespo┼éow─ů. Wiem, ┼╝e multidyscyplinarne zespo┼éy w inny spos├│b nie b─Öd─ů dzia┼éa─ç optymalnie. Promuj─Ö podej┼Ťcie content first, bo jest bardzo warto┼Ťciowe dla u┼╝ytkownik├│w i biznesu ÔÇô pozwala skupi─ç si─Ö na warto┼Ťci produktu.

ÔÇŹ

Michał Mazur
expand_more

Micha┼é Mazur to projektant UX tworz─ůcy produkty cyfrowe w warszawskim product house EL Passion od 2017 roku. Wcze┼Ťniej sp─Ödzi┼é 3 lata w Londynie, pracuj─ůc dla agencji UX Pomegranate Media oraz marki Kurt Geiger. Pasjonat metod warsztatowych i projektowania skoncentrowanego na u┼╝ytkowniku, autor czterech kurs├│w online dotycz─ůcych kariery w UX, u┼╝yteczno┼Ťci oraz test├│w z u┼╝ytkownikami. Micha┼é po godzinach prowadzi podcast UXED_PL oraz newsletter o projektowaniu. Wi─Öcej na www.uxed.pl

ÔÇŹ

Tomasz Kaczmarek
expand_more

Ekspert z zakresu UX, konsultant, lider i trener. 13+ lat do┼Ťwiadczenia w ÔÇ×InternetachÔÇŁ, w tym 10+ w UX. Obecnie UX Team Leader w Allegro Lokalnie.

W latach 2017-2020 jako UX Manager oraz Chapter Leader budował i rozwijał kompetencje oraz standardy projektowe w Santander Bank Polska. Miał też okazję rozwijać serwis www.santander.pl jako Product Owner.

Wcze┼Ťniej sp─Ödzi┼é 5 lat w pozna┼äskiej agencji Symetria UX. Jako projektant, badacz i lider zespo┼éu pracuj─ůcego dla takich marek jak Bank Zachodni WBK, ING Bank ┼Ül─ůski czy Mastercard.

Poza tym: trener międzynarodowego szkolenia UX-PM, wykładowca na studiach User Experience Design na SWPS oraz Testowanie Oprogramowania na WSB.

ÔÇŹ

Piotr Sałata
expand_more

Ekspert UX wspieraj─ůcy organizacje w cyfrowej, klientocentrycznej transformacji. Doradza w obszarach zwi─ůzanych z do┼Ťwiadczeniami u┼╝ytkownik├│w produkt├│w i us┼éug. Od ponad dekady zwi─ůzany z procesami wytwarzania oprogramowania na r├│┼╝nych etapach realizacji.

Specjalizuje si─Ö w projektowaniu z┼éo┼╝onych interfejs├│w oraz modelowaniem stoj─ůcych za nimi proces├│w. Buduje zespo┼éy odpowiedzialne za realizacj─Ö podej┼Ťcia user-centered design. ┼ü─ůczy wykszta┼écenie i do┼Ťwiadczenie techniczne z metodami User Experience w zakresie bada┼ä, projektowania i walidowania rozwi─ůza┼ä.

Propagator UX, mentor w programie PMI i innych, autor szkoleń oraz wykładowca akademicki.
Pracowa┼é mi─Ödzy innymi z takimi markami, jak: Mastercard, FIFA, Asseco, Orange, PLL LOT, Ministerstwo Finans├│w, Blue Media, ING Bank ┼Ül─ůski, KRUK.

Pasjonat nowoczesnych technologii, szczeg├│lnie w zakresie us┼éug p┼éatniczych i zarz─ůdzania finansami. Wolne chwile przeznacza na bieganie lub jazd─Ö longboardem elektrycznym.

ÔÇŹ

Milena Rokiczan-Kwapisz
expand_more

Obecnie pracuje w Santander Bank Polska, gdzie koordynuje badania UX, przek┼éada wyniki bada┼ä na rozw├│j produktu, a tak┼╝e prowadzi wewn─Ötrzne szkolenia z zakresu bada┼ä UX. Jednocze┼Ťnie rozwija sw├│j startup, w kt├│rym odpowiada za strategi─Ö rozwoju aplikacji take&drive oraz analizy rynku.

Ma na swoim koncie setki przeprowadzonych rozm├│w z u┼╝ytkownikami, przy wykorzystaniu r├│┼╝nych technik (klasycznych test├│w u┼╝yteczno┼Ťci, wywiad├│w indywidualnych, technik etnograficznych).

  • Badaczka z 11-letnim do┼Ťwiadczeniem, za┼éo┼╝ycielka startupu take&drive.
  • Wyk┼éadowca na studiach podyplomowych
  • User Experience Design na SWPS.
  • Przez wiele lat prowadzi┼éa kluczowe projekty badawcze w agencji Symetria UX, a tak┼╝e odpowiada┼éa za przekazywanie wiedzy i rozw├│j kompetencji innych badaczy i projektant├│w UX. Realizowa┼éa badania m.in. dla Mastercard, Booking.com, Polski Standard P┼éatno┼Ťci czy ING Bank ┼Ül─ůski.

ÔÇŹ

Magdalena Therkildsen
expand_more

Niezale┼╝na UX Service Designer, trenerka biznesu, projektantka wzornictwa przemys┼éowego. Stworzy┼éa w┼éasn─ů firm─Ö Uxowa Coach&Design ( https://magdalenat.pl/ ), gdzie odpowiada za flow produktu, design i estetyk─Ö oraz wspiera swoich student├│w merytorycznie i mentalnie. Po studiach projektowania u┼╝yteczno┼Ťci i design, droga zawodowa Magdy zacz─Ö┼éa si─Ö od projektowania opakowa┼ä dla sektora FMCG. Dalej wiod┼éa poprzez funkcje managera ds. komunikacji wizualnej dla sp├│┼éek developerskich poprzez badacza i testera u┼╝yteczno┼Ťci UX dla firmy projektowo-badawczej, trenera kompetencji mi─Ökkich, konsultanta user experience.

Wojciech Łuczkanyn
expand_more

Z wykszta┼écenia jestem informatykiem spo┼éecznym, uko┼äczy┼éem studia na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie. W trakcie studi├│w podj─ů┼éem prac─Ö jako web analyst w firmie DataFeedWatch, po to ┼╝eby w zwi─ůzku z potrzebami wewn─Ötrznymi firmy po kr├│tkim okresie rozszerzy─ç zakres obowi─ůzk├│w o podj─Öcie roli analityka danych (data analyst).

Przez nast─Öpne 3.5 roku budowa┼éem od zera infrastruktur─Ö i procesy analityczne w firmie odpowiadaj─ůc za adresowanie potrzeb dzia┼é├│w deweloperskich, produktowych, sprzeda┼╝owych jak i r├│wnie┼╝ C-level. R├│wnolegle jako Team Leader budowa┼éem zesp├│┼é analityk├│w i in┼╝ynier├│w uczenia maszynowego, kt├│rzy pomagali rozwija─ç i utrzymywa─ç te procesy.

Aktualnie od kilku miesi─Öcy pracuj─Ö dla Tidio jako analityk produktowy ┼é─ůcz─ůc wiedz─Ö dotycz─ůc─ů szeroko poj─Ötej analityki jak i r├│wnie┼╝ t─ů produktow─ů.

Jednocze┼Ťnie pracuj─Ö dla takich marek jak Bluemedia, Tmobile czy Heyah pomagaj─ůc im zrozumie─ç zachowania klient├│w w ich produktach i prze┼éo┼╝y─ç je na insighty biznesowe.

ÔÇŹ

Filip Łysyszyn
expand_more

Filip jest projektantem user experience z 12 letnim do┼Ťwiadczeniem pracy w du┼╝ych korporacjach. Za dnia dba o przejrzysto┼Ť─ç i dost─Öpno┼Ť─ç proces├│w dla u┼╝ytkownik├│w platformy Google Cloud a noc─ů pomaga organizacjom po┼╝ytku publicznego zwi─Ökszy─ç skuteczno┼Ť─ç ich dzia┼éa┼ä online (i nie tylko). Szuka prostych rozwi─ůza┼ä do skomplikowanych problem├│w. Wcze┼Ťniej pracowa┼é jako projektant m. in. w Adobe, Booking.com i McCann Erickson, a z wykszta┼écenia jest nauczycielem.

ÔÇŹ

Izabela Undrul
expand_more

Badaczka, trenerka oraz moderatorka warsztat├│w. Wspiera tworzenie strategii rozwoju produktu poprzez ┼é─ůczenie potrzeb u┼╝ytkownik├│w z potrzebami biznesowymi.Wieloletnie do┼Ťwiadczenie w prowadzeniu proces├│w badawczych i koncepcyjnychna ka┼╝dym etapie rozwoju produkt├│w w wielu bran┼╝ach.

Prowadzi┼éa r├│┼╝norodne projekty badawcze w agencji Symetria UX, gdzie pracowa┼éadla takich klient├│w jak m.in. Facebook, Mastercard, Polski Standard P┼éatno┼Ťci, ING Bank ┼Ül─ůski, Santander czy Google.Obecnie Lead UX Researcher w OLX, gdzie wspiera zespo┼éy produktoweoraz biznesowe w zrozumieniu u┼╝ytkownik├│w odwiedzaj─ůcych kategori─Ö Praca. Odpowiada r├│wnie┼╝ za szkolenie innych badaczy oraz tworzenie standard├│w badawczych w firmie.Na swoim koncie ma setki przeprowadzonych sesji badawczych, w tym bada┼ä eye-trackingowych, test├│w u┼╝yteczno┼Ťci czy indywidualnych wywiad├│wpog┼é─Öbionych.

Anna Wojciechowska
expand_more

Stoi na stra┼╝y potrzeb klienta godz─ůc je z wymogami biznesowymi. Jako UX Designer wspiera┼éa jeden z najwi─Ökszych portali rekrutacyjnych w Polsce, a obecnie powr├│ci┼éa do bankowo┼Ťci. W Laboratorium Innowacji w Pekao SA. tworzy i wspiera procesy na etapie Discovery. Certyfikowana moderatorka Design Thinking. Chcia┼éaby, by wszystkie powstaj─ůce produkty odpowiada┼éy na realne potrzeby, a nie je tworzy┼éy.

ÔÇŹ

Bartosz Narzelski
expand_more

Pomaga zespołom wdrożyć kulturę pracy badawczo-projektowej (service design thinking).

Wyk┼éadowca School of Ideas na SWPS, facylitator, zwolennik metody product discovery ÔÇô badania potrzeb odbiorc├│w i szybkiego weryfikowania za┼éo┼╝e┼ä poprzez prototypowanie pomys┼é├│w biznesowych (tak online, jak i offline).

Ostatnie 2,5 roku jako CX Manager rozwija┼é produkty i us┼éugi testuj─ůc nowe modele biznesowe w startuphubie firmy farmaceutycznej.

Wcze┼Ťniej wsp├│┼épracowa┼é w wielu multidyscyplinarnych zespo┼éach. Ma do┼Ťwiadczenie pracy z agencjami reklamowymi (VML, Brand New Heaven, OX Media i Kalici┼äscy.com), butikami strategicznymi oraz firmami badawczymi i projektowymi (Stibitz, s360, This!, JAZ+, 4PResearch), a tak┼╝e softwarehousami (Laboratorium.ee, SoftwareMill, HTD), z sektorem pozarz─ůdowym (Fundacja Batorego, Sektor 3.0, ngo.pl, Kultura Bez Barier) oraz publicznym (PARP, Min. Finans├│w, PKW/KBW).

Z wykształcenia politolog, absolwent studiów podyplomowych:
Service Design na School of Form / SWPS oraz Psychologii Reklamy na UW.

Prywatnie fan LEGO, alternatywnej edukacji i komiks├│w.

ÔÇŹ

Kamila Dec
expand_more

Jako analityk biznesowy, kierownik projekt├│w i IT business partner wspieram firmy w dostarczaniu warto┼Ťciowego oprogramowania. Jako pasjonatka komunikacji pomagam u┼╝ytkownikom w pe┼éni z tej warto┼Ťci korzysta─ç.

┼ü─ůcz─Ö do┼Ťwiadczenia zawodowe w dw├│ch pozornie odleg┼éych obszarach: IT oraz komunikacji. W tym pierwszym obszarze w kilku firmach realizowa┼éam projekty w roli analityka biznesowego i kierownika projekt├│w. Odpowiada┼éam tak┼╝e za PMO programu strategicznego i kierowa┼éam dzia┼éem testowania oprogramowania. Prowadzi┼éam r├│wnie┼╝ szkolenia przygotowuj─ůce uczestnik├│w do uzyskania certyfikat├│w ISTQB na poziomie podstawowym oraz zaawansowanym.

Do┼Ťwiadczenie komunikacyjne zdobywa┼éam natomiast w banku jako menad┼╝er zespo┼éu odpowiedzialnego za edukacj─Ö pracownik├│w i klient├│w z zakresu bankowo┼Ťci internetowej i mobilnej. By┼éam UX writerk─ů, trenerk─ů i konsultantk─ů prostego j─Özyka. Odpowiada┼éam tak┼╝e za serwis bzwbk.pl (obecnie santander.pl) i cyfrowe kana┼éy kontaktu z klientami.

ÔÇŹ

Michał Reda
expand_more

Full stackÔÇÖowy Product & Marketing Manager z ponad 10-letnim do┼Ťwiadczeniem w bran┼╝y digital. Jego pasja i praca to rozwijanie produkt├│w, ich skalowanie, a tak┼╝e budowanie ponadprzeci─Ötnych zwinnych zespo┼é├│w produktowych i marketingowych.

Mia┼é okazj─Ö rozwija─ç start up parentingowy dla funduszu inwestycyjnego, odpowiada─ç za produkty, marketing oraz zesp├│┼é bada┼ä w kilku wydawnictwach edukacyjnych, rozwija─ç mark─Ö i skalowa─ç sprzeda┼╝ w start upie D2C w bran┼╝y health oraz prowadzi─ç zesp├│┼é marketingu i rozwoju produktu w najwi─Ökszym w kraju marketplace z bran┼╝y nowych nieruchomo┼Ťci. Wiedz─Ö zdobywa┼é tak┼╝e w 3 agencjach digital marketingowych obs┼éuguj─ůc r├│┼╝norodne bran┼╝e i marki.

Cz┼éonek zespo┼éu ProductVision.pl oraz trener w Product Management Academy, specjalizuj─ůcy si─Ö w badaniach i rozwoju nowych oraz istniej─ůcych produkt├│w. Popularyzator podej┼Ťcia Product Discovery i Growth Marketingu w Polsce.

Podczas warsztat├│w z zakresu bada┼ä i rozwoju Produkt├│w przeszkoli┼é ponad 120 profesjonalist├│w. Ch─Ötnie dzieli si─Ö wiedz─ů prowadz─ůc w┼éasn─ů spo┼éeczno┼Ť─ç Product Discovery, publikuj─ůc artyku┼éy, a tak┼╝e bior─ůc udzia┼é w konferencjach i spotkaniach jak Product Vision AmA, Product Tank, AnalizawIT czy Product Camp.

Prywatnie szcz─Ö┼Ťliwy tata, amatorski gracz Fifa oraz poszukiwacz dobrych polskich krymina┼é├│w.

ÔÇŹ

ÔÇŹ

Jakub Tyczyński
expand_more

Projektuj─Ö us┼éugi, innowacje i do┼Ťwiadczenia. Ucz─Ö zwinnego i szczup┼éego podej┼Ťcia do rozwijania produkt├│w i us┼éug. Jestem Service Designerem, facylitatorem Design Thinking i Agile Coachem. W codziennej pracy prowokuj─Ö zmian─Ö, zara┼╝aj─ůc innych swoj─ů pasj─ů do projektowania oraz warto┼Ťci Agile.

Mam do┼Ťwiadczenie w:
Ôľ¬Dzia┼éaniach Transformacyjnych w obszarze Agile i Klientocentryczno┼Ťci
Ôľ¬ Projektowaniu strategii na poziomie produkt├│w oraz obszar├│w organizacji
Ôľ¬ Facylitacji warsztat├│w i wydarze┼ä strategicznych na poziomie Middle i Top Managementu.
Ôľ¬ Prowadzeniu proces├│w projektowych kluczowych produkt├│w i us┼éug
Ôľ¬ Wdra┼╝aniu proces├│w dystrybucji kompetencji CX
Ôľ¬ Rozwijaniu produkt├│w i us┼éug jako Projektant, Product Owner, Project Manager,
Ôľ¬ Projektowaniu i testowaniu innowacji, dysruptywnych modeli biznesowych,
Ôľ¬ Projektowaniu i moderowaniu Service Jam├│w, Design Sprint├│w, warsztat├│w Design Thinking,
Ôľ¬ Testowaniu prototyp├│w od koncepcji do fazy Proof of Concept
Ôľ¬ Zarz─ůdzaniu pracami zespo┼é├│w w Agile

Transformation Lidership / Service design / Customer Experience / User Experience / Design Thinking / Innovation

ÔÇŹ