https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Superbohaterowie 馃Ω
w 艣wiecie UX

W Learn Design stawiamy na unikatowo艣膰. Dotyczy to zar贸wno tre艣ci naszych warsztat贸w, jak i samych wyk艂adowc贸w. Ka偶dy z nich to lider swojej dziedziny w 艣wiecie UX Designu, dzi臋ki czemu mo偶emy wyznacza膰 trendy oraz tworzy膰 tre艣ci niedost臋pne nigdzie indziej. Wejd藕 na swoj膮 艣cie偶k臋 i ucz si臋 od najlepszych w bran偶y!

Jakub Dziubak
expand_more

Pracowa艂em 10 lat jako realizator d藕wi臋ku. Zaczyna艂em w teatrze, a nast臋pnie przeskoczy艂em do postprodukcji reklam, film贸w i gier. Obecnie pracuj臋 jako Junior UX Designer w Siepomaga.pl

Jakub Staro艅
expand_more

Od ponad 8 lat zwi膮zany z projektowaniem produkt贸w cyfrowych. Przez wi臋kszo艣膰 czasu skupiony na projektowaniu UI natomiast od d艂u偶szego czasu staraj膮cy si臋 艂膮czy膰 projektowanie wizualne z jak najlepszym do艣wiadczeniem u偶ytkownika.

Ania Wilkiewicz
expand_more

Badaczka i projektantka us艂ug, z do艣wiadczeniem produktowym zebranym w r贸偶nych typach organizacji. Obecnie pracuje w software house'ie Intent, gdzie skupia si臋 na fazie discovery dla urz膮dze艅 IoT. Poprzednio w firmie produktowej - pracowa艂a nad z艂o偶onymi projektami z obszar贸w e-commerce i delivery w Allegro. Jeszcze wcze艣niej wspiera艂a innowacje i rozw贸j start-up贸w w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Do obszaru produktu i UX przesz艂a z wiedz膮 i kilkuletnim do艣wiadczeniem w marketingu i komunikacji.聽

Do艣wiadczona edukatorka i facylitatorka warsztat贸w. Ch臋tnie dzieli si臋 wiedz膮. Od 2016 roku prowadzi zaj臋cia z obszaru bada艅 i strategii, m.in. na kierunku User Experience Design na Uniwersytecie SWPS w Warszawie i Sopocie. By艂a prelegentk膮 na wielu konferencjach, m.in. UX Poland, Product Camp, Gdynia Design Days, Ahoy; wsp贸艂organizowa艂a tak偶e konferencj臋 WUD Tr贸jmiasto.

Andrzej Pyra
expand_more

Za艂o偶yciel POGO 鈥 agencji specjalizuj膮cej si臋 w projektowaniu us艂ug oraz produkt贸w, a tak偶e organizowaniu szkole艅 w tym zakresie.

Service Design Lead w Santander Bank Polska.

Od 2014 roku Head of Product w Insys, gdzie by艂 odpowiedzialny za zarz膮dzanie zespo艂em oraz procesem projektowania i tworzenie nowych us艂ug, produkt贸w oraz aplikacji stosowanych w przemy艣le Video.

Wcze艣niej jako UX Team Leader w agencji Symetria, gdzie by艂 zaanga偶owany w projektowanie, badania oraz definiowanie strategii UX dla r贸偶norodnych klient贸w, zw艂aszcza z sektora finansowego.

Wojtek Kuty艂a
expand_more

Jestem projektantem service design pracuj膮cym w tym zawodzie od wielu lat. Mieszkam w Edynburgu, gdzie nauczam swojego fachu student贸w jednej z prywatnych uczelni. Moj膮 specjalno艣ci膮 jest koordynacja proces贸w digital transformation w organizacjach sektora publicznego. Przeby艂em zawodow膮 drog臋 od web designera (och, s艂odkie czasy Internet Explodera 4,5 i 666), poprzez programist臋 i konsultanta user experience dla aplikacji finansowych, teraz powoli kieruj膮c swoje zainteresowania w stron臋 nauczania m膮drego projektowania i ewangelizacji odpowiedzialnego UX.

Na blogu przybli偶am realia pracy projektanta UX w Wielkiej Brytanii i przekazuj臋 nieco praktycznych uwag tym, kt贸rzy pragn膮 rozbudowa膰 swoj膮 wiedz臋 i profesjonalne do艣wiadczenie. Brytyjski rynek, kt贸ry pod pewnymi wzgl臋dami jest bardziej rozwini臋ty ni偶 polski dostarcza nieko艅cz膮cych si臋 przemy艣le艅 na tematy tworzenia dobrych, dost臋pnych us艂ug.

Staram si臋 opowiada膰 o metodach pracy i filozofii UX w spos贸b, kt贸ry pozbawiony jest nad臋cia i fa艂szywego poczucia elitaryzmu. Wiedza i umiej臋tno艣ci, kt贸rych potrzebuj膮 projektanci UX to efekt ci臋偶kiej pracy, a nie magicznego proszku Wujka Staszka.

Kilka razy w roku prowadz臋 w Polsce warsztaty otwarte i szkolenia dla indywidualnych klient贸w.

Oferuj臋 us艂ugi konsultingowe Service Design i UX, kt贸re opieram na latach zdobytego do艣wiadczenia.

Wyst臋puj臋 na konferencjach, meetupach i innych wydarzeniach.

Mo偶na mnie znale藕膰 na LinkedIn i Twitterze. Blog ma te偶 swoj膮 stron臋 w sieci Facebook.

Wpisuj膮c moje imi臋 i nazwisko w Google znajdziesz jeszcze dw贸ch Wojtk贸w Kuty艂a; jeden z nich to ja, kiedy zajmuj臋 si臋 fotografi膮, pisaniem i wierceniem na instrumentach. Drugi to wa偶na persona w polskim 艣wiatku politycznym. To na pewno nie ja.

Paulina Walkowiak
expand_more

Long story short: CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz.

Jedyna specjalistka od analityki jako艣ciowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zaj臋cia ze studentami, wyst臋puje publicznie w Polsce i za granic膮. M贸wczyni TEDx.
Z wykszta艂cenia projektantka komunikacji i antropolog.
Zanim zacz臋艂a rozwija膰 swoj膮 firm臋 w Berlinie przez 5 lat pracowa艂a dla najwi臋kszych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadz膮c projekty badawcze dla czo艂owych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.
Przez 2 lata tworzy艂a i wdra偶a艂a metodologi臋 bada艅 customer experience.
Ca艂膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie ze 艣wiata offline postanowi艂a prze艂o偶y膰 na 艣wiat wirtualny wsp贸艂tworz膮c narz臋dzie do badania zachowa艅 u偶ytkownik贸w online.
Opr贸cz zarz膮dzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje si臋 w 艂膮czeniu i analizowaniu danych z wielu 藕r贸de艂 i odkrywaniu insight贸w.
Jej bootcamp, dotychczas, w trakcie 5 edycji uko艅czyli pracownicy takich firm jak m.in. Adobe, ING Bank 艢l膮ski, PayU, Santander i wiele innych.

Wojtek Aleksander
expand_more

呕yj臋 contentem ca艂膮 dob臋. W pracy i po godzinach! I tak ju偶 ca艂e 20 lat.
W swojej karierze przeszed艂em przez niejeden wymiar projektowania tre艣ci. Szczeg贸艂y mojej zawodowej drogi (a nawet wi臋cej) 艣wietnie pokazuje LinkedIn.
Swoje do艣wiadczenie buduj臋 w szeroko poj臋tym obszarze projektowania produkt贸w i us艂ug cyfrowych. J臋zyk to moje ulubione i najmocniejsze narz臋dzie dizajnerskie. To w艂a艣nie s艂owami najch臋tniej projektuj臋 do艣wiadczenia u偶ytkownika. W moim podej艣ciu efektywna komunikacja to filar sukcesu. Niezmiennie i od lat. Niezale偶nie, czy pracuj臋 dla du偶ych przedsi臋biorstw, startup贸w, czy dla 艣wiata enterprise.

Jestem do艣wiadczonym liderem. Prowadzi艂em zesp贸艂 projektuj膮cy tre艣ci oraz animowa艂em spo艂eczno艣膰 tw贸rc贸w w 聽kilkudziesi臋ciotysi臋cznej organizacji.

Mog臋 dzia艂a膰 autonomicznie. Wyznacza膰 sobie cele i priorytety, dostosowuj膮c si臋 do za艂o偶e艅 projektowych.

Mog臋 pracowa膰 w parze z projektantami, product managerami czy developerami. To daje 艣wietne efekty i przyspiesza prac臋 bez utraty jako艣ci.

W ka偶dym projekcie stawiam na wsp贸艂prac臋 i gr臋 zespo艂ow膮. Wiem, 偶e multidyscyplinarne zespo艂y w inny spos贸b nie b臋d膮 dzia艂a膰 optymalnie. Promuj臋 podej艣cie content first, bo jest bardzo warto艣ciowe dla u偶ytkownik贸w i biznesu 鈥 pozwala skupi膰 si臋 na warto艣ci produktu.

Micha艂 Mazur
expand_more

Micha艂 Mazur to projektant UX tworz膮cy produkty cyfrowe w warszawskim product house EL Passion od 2017 roku. Wcze艣niej sp臋dzi艂 3 lata w Londynie, pracuj膮c dla agencji UX Pomegranate Media oraz marki Kurt Geiger. Pasjonat metod warsztatowych i projektowania skoncentrowanego na u偶ytkowniku, autor czterech kurs贸w online dotycz膮cych kariery w UX, u偶yteczno艣ci oraz test贸w z u偶ytkownikami. Micha艂 po godzinach prowadzi podcast UXED_PL oraz newsletter o projektowaniu. Wi臋cej na www.uxed.pl

Tomasz Kaczmarek
expand_more

Ekspert z zakresu UX, konsultant, lider i trener. 13+ lat do艣wiadczenia w 鈥濱nternetach鈥, w tym 10+ w UX. Obecnie UX Team Leader w Allegro Lokalnie.

W latach 2017-2020 jako UX Manager oraz Chapter Leader budowa艂 i rozwija艂 kompetencje oraz standardy projektowe w Santander Bank Polska. Mia艂 te偶 okazj臋 rozwija膰 serwis www.santander.pl jako Product Owner.

Wcze艣niej sp臋dzi艂 5 lat w pozna艅skiej agencji Symetria UX. Jako projektant, badacz i lider zespo艂u pracuj膮cego dla takich marek jak Bank Zachodni WBK, ING Bank 艢l膮ski czy Mastercard.

Poza tym: trener mi臋dzynarodowego szkolenia UX-PM, wyk艂adowca na studiach User Experience Design na SWPS oraz Testowanie Oprogramowania na WSB.

Piotr Sa艂ata
expand_more

Ekspert UX wspieraj膮cy organizacje w cyfrowej, klientocentrycznej transformacji. Doradza w obszarach zwi膮zanych z do艣wiadczeniami u偶ytkownik贸w produkt贸w i us艂ug. Od ponad dekady zwi膮zany z procesami wytwarzania oprogramowania na r贸偶nych etapach realizacji.

Specjalizuje si臋 w projektowaniu z艂o偶onych interfejs贸w oraz modelowaniem stoj膮cych za nimi proces贸w. Buduje zespo艂y odpowiedzialne za realizacj臋 podej艣cia user-centered design. 艁膮czy wykszta艂cenie i do艣wiadczenie techniczne z metodami User Experience w zakresie bada艅, projektowania i walidowania rozwi膮za艅.

Propagator UX, mentor w programie PMI i innych, autor szkole艅 oraz wyk艂adowca akademicki.
Pracowa艂 mi臋dzy innymi z takimi markami, jak: Mastercard, FIFA, Asseco, Orange, PLL LOT, Ministerstwo Finans贸w, Blue Media, ING Bank 艢l膮ski, KRUK.

Pasjonat nowoczesnych technologii, szczeg贸lnie w zakresie us艂ug p艂atniczych i zarz膮dzania finansami. Wolne chwile przeznacza na bieganie lub jazd臋 longboardem elektrycznym.

Milena Rokiczan-Kwapisz
expand_more

Obecnie pracuje w Santander Bank Polska, gdzie koordynuje badania UX, przek艂ada wyniki bada艅 na rozw贸j produktu, a tak偶e prowadzi wewn臋trzne szkolenia z zakresu bada艅 UX. Jednocze艣nie rozwija sw贸j startup, w kt贸rym odpowiada za strategi臋 rozwoju aplikacji take&drive oraz analizy rynku.

Ma na swoim koncie setki przeprowadzonych rozm贸w z u偶ytkownikami, przy wykorzystaniu r贸偶nych technik (klasycznych test贸w u偶yteczno艣ci, wywiad贸w indywidualnych, technik etnograficznych).

  • Badaczka z 11-letnim do艣wiadczeniem, za艂o偶ycielka startupu take&drive.
  • Wyk艂adowca na studiach podyplomowych
  • User Experience Design na SWPS.
  • Przez wiele lat prowadzi艂a kluczowe projekty badawcze w agencji Symetria UX, a tak偶e odpowiada艂a za przekazywanie wiedzy i rozw贸j kompetencji innych badaczy i projektant贸w UX. Realizowa艂a badania m.in. dla Mastercard, Booking.com, Polski Standard P艂atno艣ci czy ING Bank 艢l膮ski.

Magdalena Therkildsen
expand_more

Z projektowaniem u偶yteczno艣ci i estetyki produktu zwi膮zana od 1993. Konsultantka Service Design i trenerka projektowania Komunikacji Wizualnej oraz UX/UI Design. Dzia艂a projektowo i szkoleniowo m.in. dla Mbank, LOT, Academy International, Warta, Rossmann, Nowa Ewa etc. Warsztaty i konsultacje UX opiera o w艂asne wnioski i do艣wiadczenia, czerpi膮c z psychologii, modeli mentalnych, ergonomii, u偶yteczno艣ci i estetyki.

Patrzy na produkt lub us艂ug臋 w szerokim kontek艣cie. Interesuje si臋 wp艂ywem designu na do艣wiadczenia konsument贸w oraz budowaniem jako艣ci w us艂ugach. Prowadzi r贸wnie偶 szkolenia dla firm z kompetencji mi臋kkich. Przez ponad 20 lat pracowa艂a dla sektora FMCG, odpowiadaj膮c na kreacj臋 marek linii premium (Danone, Wedel, Carlsberg, Coca-Cola etc.)

Jej pasj膮 jest rozw贸j osobisty. Regularnie asystuje nauczycielom z Polski i Portugalii w rozwoju osobistym i duchowym oraz organizuje w艂asne zaj臋cia rozwojowe w oparciu o sztuk臋 i ruch intuicyjny dla doros艂ych. Absolwentka projektowania Form U偶ytkowych, Wzornictwa Przemys艂owego i Komunikacji Wizualnej na Akademii Sztuk Pi臋knych w Krakowie, Product Design na Uniwersytecie Sztuki w Wiedniu oraz UX Design na SWPS w Warszawie. Certyfikowany Coach i Trener Biznesu.

Autorka bloga o designie i rozwoju osobistym www.uxowa.pl.

Wojciech 艁uczkanyn
expand_more

Jestem analitykiem z ponad 5-letnim do艣wiadczeniem w pracy z firmami z sektora SaaS z r贸偶nych bran偶 jako pracownik, a tak偶e jako konsultant. Przez lata blisko wsp贸艂pracowa艂em z r贸偶nymi zespo艂ami, w tym z zespo艂ami produktowymi, tech, marketingowymi i CS. Obecnie kieruj臋 7-osobowym zespo艂em w Tidio. Moim celem jest pom贸c ludziom z r贸偶nych dziedzin zrozumie膰, jak i kiedy powinni艣my korzysta膰 z analityki.

Filip 艁ysyszyn
expand_more

Filip jest projektantem user experience z 12 letnim do艣wiadczeniem pracy w du偶ych korporacjach. Za dnia dba o przejrzysto艣膰 i dost臋pno艣膰 proces贸w dla u偶ytkownik贸w platformy Google Cloud a noc膮 pomaga organizacjom po偶ytku publicznego zwi臋kszy膰 skuteczno艣膰 ich dzia艂a艅 online (i nie tylko). Szuka prostych rozwi膮za艅 do skomplikowanych problem贸w. Wcze艣niej pracowa艂 jako projektant m. in. w Adobe, Booking.com i McCann Erickson, a z wykszta艂cenia jest nauczycielem.

Izabela Undrul
expand_more

Badaczka, trenerka oraz moderatorka warsztat贸w. Wspiera tworzenie strategii rozwoju produktu poprzez 艂膮czenie potrzeb u偶ytkownik贸w z potrzebami biznesowymi.Wieloletnie do艣wiadczenie w prowadzeniu proces贸w badawczych i koncepcyjnychna ka偶dym etapie rozwoju produkt贸w w wielu bran偶ach.

Prowadzi艂a r贸偶norodne projekty badawcze w agencji Symetria UX, gdzie pracowa艂adla takich klient贸w jak m.in. Facebook, Mastercard, Polski Standard P艂atno艣ci, ING Bank 艢l膮ski, Santander czy Google.Obecnie Lead UX Researcher w OLX, gdzie wspiera zespo艂y produktoweoraz biznesowe w zrozumieniu u偶ytkownik贸w odwiedzaj膮cych kategori臋 Praca. Odpowiada r贸wnie偶 za szkolenie innych badaczy oraz tworzenie standard贸w badawczych w firmie.Na swoim koncie ma setki przeprowadzonych sesji badawczych, w tym bada艅 eye-trackingowych, test贸w u偶yteczno艣ci czy indywidualnych wywiad贸wpog艂臋bionych.

Anna Wojciechowska
expand_more

Stoi na stra偶y potrzeb klienta godz膮c je z wymogami biznesowymi. Jako UX Designer wspiera艂a jeden z najwi臋kszych portali rekrutacyjnych w Polsce, a obecnie powr贸ci艂a do bankowo艣ci. W Laboratorium Innowacji w Pekao SA. tworzy i wspiera procesy na etapie Discovery. Certyfikowana moderatorka Design Thinking. Chcia艂aby, by wszystkie powstaj膮ce produkty odpowiada艂y na realne potrzeby, a nie je tworzy艂y.

Bartosz Narzelski
expand_more

Pomaga zespo艂om wdro偶y膰 kultur臋 pracy badawczo-projektowej (service design thinking).

Wyk艂adowca School of Ideas na SWPS, facylitator, zwolennik metody product discovery 鈥 badania potrzeb odbiorc贸w i szybkiego weryfikowania za艂o偶e艅 poprzez prototypowanie pomys艂贸w biznesowych (tak online, jak i offline).

Ostatnie 2,5 roku jako CX Manager rozwija艂 produkty i us艂ugi testuj膮c nowe modele biznesowe w startuphubie firmy farmaceutycznej.

Wcze艣niej wsp贸艂pracowa艂 w wielu multidyscyplinarnych zespo艂ach. Ma do艣wiadczenie pracy z agencjami reklamowymi (VML, Brand New Heaven, OX Media i Kalici艅scy.com), butikami strategicznymi oraz firmami badawczymi i projektowymi (Stibitz, s360, This!, JAZ+, 4PResearch), a tak偶e softwarehousami (Laboratorium.ee, SoftwareMill, HTD), z sektorem pozarz膮dowym (Fundacja Batorego, Sektor 3.0, ngo.pl, Kultura Bez Barier) oraz publicznym (PARP, Min. Finans贸w, PKW/KBW).

Z wykszta艂cenia politolog, absolwent studi贸w podyplomowych:
Service Design na School of Form / SWPS oraz Psychologii Reklamy na UW.

Prywatnie fan LEGO, alternatywnej edukacji i komiks贸w.

Kamila Dec
expand_more

Jako analityk biznesowy, kierownik projekt贸w i IT business partner wspieram firmy w dostarczaniu warto艣ciowego oprogramowania. Jako pasjonatka komunikacji pomagam u偶ytkownikom w pe艂ni z tej warto艣ci korzysta膰.

艁膮cz臋 do艣wiadczenia zawodowe w dw贸ch pozornie odleg艂ych obszarach: IT oraz komunikacji. W tym pierwszym obszarze w kilku firmach realizowa艂am projekty w roli analityka biznesowego i kierownika projekt贸w. Odpowiada艂am tak偶e za PMO programu strategicznego i kierowa艂am dzia艂em testowania oprogramowania. Prowadzi艂am r贸wnie偶 szkolenia przygotowuj膮ce uczestnik贸w do uzyskania certyfikat贸w ISTQB na poziomie podstawowym oraz zaawansowanym.

Do艣wiadczenie komunikacyjne zdobywa艂am natomiast w banku jako menad偶er zespo艂u odpowiedzialnego za edukacj臋 pracownik贸w i klient贸w z zakresu bankowo艣ci internetowej i mobilnej. By艂am UX writerk膮, trenerk膮 i konsultantk膮 prostego j臋zyka. Odpowiada艂am tak偶e za serwis bzwbk.pl (obecnie santander.pl) i cyfrowe kana艂y kontaktu z klientami.

Micha艂 Reda
expand_more

Full stack鈥檕wy Product & Marketing Manager z ponad 10-letnim do艣wiadczeniem w bran偶y digital. Jego pasja i praca to rozwijanie produkt贸w, ich skalowanie, a tak偶e budowanie ponadprzeci臋tnych zwinnych zespo艂贸w produktowych i marketingowych.

Mia艂 okazj臋 rozwija膰 start up parentingowy dla funduszu inwestycyjnego, odpowiada膰 za produkty, marketing oraz zesp贸艂 bada艅 w kilku wydawnictwach edukacyjnych, rozwija膰 mark臋 i skalowa膰 sprzeda偶 w start upie D2C w bran偶y health oraz prowadzi膰 zesp贸艂 marketingu i rozwoju produktu w najwi臋kszym w kraju marketplace z bran偶y nowych nieruchomo艣ci. Wiedz臋 zdobywa艂 tak偶e w 3 agencjach digital marketingowych obs艂uguj膮c r贸偶norodne bran偶e i marki.

Cz艂onek zespo艂u ProductVision.pl oraz trener w Product Management Academy, specjalizuj膮cy si臋 w badaniach i rozwoju nowych oraz istniej膮cych produkt贸w. Popularyzator podej艣cia Product Discovery i Growth Marketingu w Polsce.

Podczas warsztat贸w z zakresu bada艅 i rozwoju Produkt贸w przeszkoli艂 ponad 120 profesjonalist贸w. Ch臋tnie dzieli si臋 wiedz膮 prowadz膮c w艂asn膮 spo艂eczno艣膰 Product Discovery, publikuj膮c artyku艂y, a tak偶e bior膮c udzia艂 w konferencjach i spotkaniach jak Product Vision AmA, Product Tank, AnalizawIT czy Product Camp.

Prywatnie szcz臋艣liwy tata, amatorski gracz Fifa oraz poszukiwacz dobrych polskich krymina艂贸w.

Jakub Tyczy艅ski
expand_more

Projektant us艂ug z bogatym do艣wiadczeniem projektowym oraz transformacyjnym.

Obecnie Service Design & Business Innovation Manager, wcze艣niej Service Design Transformation Lead wspieraj膮cy kluczowe procesy projektowe oraz transformacyjne w Santander Bank Polska.

Projektuje i wdra偶a kompleksowe 艣rodowiska rozwoju produkt贸w i us艂ug dla organizacji. Zarz膮dza procesami rozwoju kompetencji,聽 tworzy i rozwija organizacyjne standardy projektowe. Wspiera zarz膮dzanie zmian膮 podcza transformacji Agile i Customer-centric.

Magda Dobrowolska-Sagan
expand_more

Projektantka strategii, do艣wiadcze艅 klienta, komunikacji oraz ekspertka transformacji kliento-centrycznych. Head of Design @Play, odpowiedzialna za transformacj臋 cyfrow膮 i e-commerce. Wcze艣niej 聽jako Service Design Lead w Santander Bank odpowiedzialna za transformacj臋 klientocentryczn膮. Wprowadza艂a service design jako kluczow膮 metodyk臋 w banku. Projektowa艂a us艂ugi w obszarach: oszcz臋dzanie, bankowo艣膰 zdalna, private banking. W ramach Ford Customer Experience Movement, globalnego programu CX pracowa艂a z czterema delearstwami nad popraw臋 do艣wiadczenia klienta i pracownika w salonach Ford Store.

Ewangelistka pracy z customer journey design,聽 skutecznie wdra偶a je w krwioobieg organizacji. Uwa偶a, 偶e dobry design to design wdro偶ony, buduj膮cy biznes i聽 upraszczaj膮cy 偶ycie cz艂owiekowi.聽

W przesz艂o艣ci w艂a艣cicielka firmy projektowo-konsultingowej Anloko, dyrektorka Dzia艂u

Strategii i Bada艅 Publicis.

Aleksandra 呕yluk
expand_more

Do艣wiadczona ekspertka w zakresie metodyk zwinnych oraz facylitacji. Wspiera zespo艂y na drodze ci膮g艂ego usprawniania pracy, przy jednoczesnym zauwa偶eniu unikatowej warto艣ci ka偶dego z jego cz艂onk贸w. Jako facylitatorka wspiera grupy w poprawie wsp贸艂pracy, budowania proces贸w i strategii. Absolwentka Szko艂y Facylitacji Pathways.