W Learn Design stawiamy na unikatowość. Dotyczy to zarówno treści naszych warsztatów, jak i samych wykładowców. Każdy z nich to lider swojej dziedziny w świecie UX Designu, dzięki czemu możemy wyznaczać trendy oraz tworzyć treści niedostępne nigdzie indziej. Wejdź na swoją ścieżkę i ucz się od najlepszych w branży!
Założyciel POGO – agencji specjalizującej się w projektowaniu usług oraz produktów, a także organizowaniu szkoleń w tym zakresie.
Service Design Lead w Santander Bank Polska.
Od 2014 roku Head of Product w Insys, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz procesem projektowania i tworzenie nowych usług, produktów oraz aplikacji stosowanych w przemyśle Video.
Wcześniej jako UX Team Leader w agencji Symetria, gdzie był zaangażowany w projektowanie, badania oraz definiowanie strategii UX dla różnorodnych klientów, zwłaszcza z sektora finansowego.
Long story short: CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz.
Jedyna specjalistka od analityki jakościowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx.
Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.
Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.
Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.
Całą wiedzę i doświadczenie ze świata offline postanowiła przełożyć na świat wirtualny współtworząc narzędzie do badania zachowań użytkowników online.
Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu
źródeł i odkrywaniu insightów.
Jej bootcamp, dotychczas, w trakcie 5 edycji ukończyli pracownicy takich firm jak m.in. Adobe, ING Bank Śląski, PayU, Santander i wiele innych.
Żyję contentem całą dobę. W pracy i po godzinach! I tak już całe 20 lat.
W swojej karierze przeszedłem przez niejeden wymiar projektowania treści. Szczegóły mojej zawodowej drogi (a nawet więcej) świetnie pokazuje LinkedIn.
Swoje doświadczenie buduję w szeroko pojętym obszarze projektowania produktów i usług cyfrowych. Język to moje ulubione i najmocniejsze narzędzie dizajnerskie. To właśnie słowami najchętniej projektuję doświadczenia użytkownika. W moim podejściu efektywna komunikacja to filar sukcesu. Niezmiennie i od lat. Niezależnie, czy pracuję dla dużych przedsiębiorstw, startupów, czy dla świata enterprise.
Jestem doświadczonym liderem. Prowadziłem zespół projektujący treści oraz animowałem społeczność twórców w kilkudziesięciotysięcznej organizacji.
Mogę działać autonomicznie. Wyznaczać sobie cele i priorytety, dostosowując się do założeń projektowych.
Mogę pracować w parze z projektantami, product managerami czy developerami. To daje świetne efekty i przyspiesza pracę bez utraty jakości.
W każdym projekcie stawiam na współpracę i grę zespołową. Wiem, że multidyscyplinarne zespoły w inny sposób nie będą działać optymalnie. Promuję podejście content first, bo jest bardzo wartościowe dla użytkowników i biznesu – pozwala skupić się na wartości produktu.
Jestem projektantem service design pracującym w tym zawodzie od wielu lat. Mieszkam w Edynburgu, gdzie nauczam swojego fachu studentów jednej z prywatnych uczelni. Moją specjalnością jest koordynacja procesów digital transformation w organizacjach sektora publicznego. Przebyłem zawodową drogę od web designera (och, słodkie czasy Internet Explodera 4,5 i 666), poprzez programistę i konsultanta user experience dla aplikacji finansowych, teraz powoli kierując swoje zainteresowania w stronę nauczania mądrego projektowania i ewangelizacji odpowiedzialnego UX.
Na blogu przybliżam realia pracy projektanta UX w Wielkiej Brytanii i przekazuję nieco praktycznych uwag tym, którzy pragną rozbudować swoją wiedzę i profesjonalne doświadczenie. Brytyjski rynek, który pod pewnymi względami jest bardziej rozwinięty niż polski dostarcza niekończących się przemyśleń na tematy tworzenia dobrych, dostępnych usług.
Staram się opowiadać o metodach pracy i filozofii UX w sposób, który pozbawiony jest nadęcia i fałszywego poczucia elitaryzmu. Wiedza i umiejętności, których potrzebują projektanci UX to efekt ciężkiej pracy, a nie magicznego proszku Wujka Staszka.
Kilka razy w roku prowadzę w Polsce warsztaty otwarte i szkolenia dla indywidualnych klientów.
Oferuję usługi konsultingowe Service Design i UX, które opieram na latach zdobytego doświadczenia.
Występuję na konferencjach, meetupach i innych wydarzeniach.
Można mnie znaleźć na LinkedIn i Twitterze. Blog ma też swoją stronę w sieci Facebook.
Wpisując moje imię i nazwisko w Google znajdziesz jeszcze dwóch Wojtków Kutyła; jeden z nich to ja, kiedy zajmuję się fotografią, pisaniem i wierceniem na instrumentach. Drugi to ważna persona w polskim światku politycznym. To na pewno nie ja.
Michał Mazur to projektant UX tworzący produkty cyfrowe w warszawskim product house EL Passion od 2017 roku. Wcześniej spędził 3 lata w Londynie, pracując dla agencji UX Pomegranate Media oraz marki Kurt Geiger. Pasjonat metod warsztatowych i projektowania skoncentrowanego na użytkowniku, autor czterech kursów online dotyczących kariery w UX, użyteczności oraz testów z użytkownikami. Michał po godzinach prowadzi podcast UXED_PL oraz newsletter o projektowaniu. Więcej na www.uxed.pl
Ekspert UX wspierający organizacje w cyfrowej, klientocentrycznej transformacji. Doradza w obszarach związanych z doświadczeniami użytkowników produktów i usług. Od ponad dekady związany z procesami wytwarzania oprogramowania na różnych etapach realizacji.
Specjalizuje się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz modelowaniem stojących za nimi procesów. Buduje zespoły odpowiedzialne za realizację podejścia user-centered design. Łączy wykształcenie i doświadczenie techniczne z metodami User Experience w zakresie badań, projektowania i walidowania rozwiązań.
Propagator UX, mentor w programie PMI i innych, autor szkoleń oraz wykładowca akademicki.
Pracował między innymi z takimi markami, jak: Mastercard, FIFA, Asseco, Orange, PLL LOT, Ministerstwo Finansów, Blue Media, ING Bank Śląski, KRUK.
Pasjonat nowoczesnych technologii, szczególnie w zakresie usług płatniczych i zarządzania finansami. Wolne chwile przeznacza na bieganie lub jazdę longboardem elektrycznym.
Ekspert z zakresu UX, konsultant, lider i trener. 13+ lat doświadczenia w „Internetach”, w tym 10+ w UX. Obecnie UX Team Leader w Allegro Lokalnie.
W latach 2017-2020 jako UX Manager oraz Chapter Leader budował i rozwijał kompetencje oraz standardy projektowe w Santander Bank Polska. Miał też okazję rozwijać serwis www.santander.pl jako Product Owner.
Wcześniej spędził 5 lat w poznańskiej agencji Symetria UX. Jako projektant, badacz i lider zespołu pracującego dla takich marek jak Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski czy Mastercard.
Poza tym: trener międzynarodowego szkolenia UX-PM, wykładowca na studiach User Experience Design na SWPS oraz Testowanie Oprogramowania na WSB.
Obecnie pracuje w Santander Bank Polska, gdzie koordynuje badania UX, przekłada wyniki badań na rozwój produktu, a także prowadzi wewnętrzne szkolenia z zakresu badań UX. Jednocześnie rozwija swój startup, w którym odpowiada za strategię rozwoju aplikacji take&drive oraz analizy rynku.
Ma na swoim koncie setki przeprowadzonych rozmów z użytkownikami, przy wykorzystaniu różnych technik (klasycznych testów użyteczności, wywiadów indywidualnych, technik etnograficznych).
Niezależna UX Service Designer, trenerka biznesu, projektantka wzornictwa przemysłowego. Stworzyła własną firmę Uxowa Coach&Design ( https://magdalenat.pl/ ), gdzie odpowiada za flow produktu, design i estetykę oraz wspiera swoich studentów merytorycznie i mentalnie. Po studiach projektowania użyteczności i design, droga zawodowa Magdy zaczęła się od projektowania opakowań dla sektora FMCG. Dalej wiodła poprzez funkcje managera ds. komunikacji wizualnej dla spółek developerskich poprzez badacza i testera użyteczności UX dla firmy projektowo-badawczej, trenera kompetencji miękkich, konsultanta user experience.
Z wykształcenia jestem informatykiem społecznym, ukończyłem studia na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie. W trakcie studiów podjąłem pracę jako web analyst w firmie DataFeedWatch, po to żeby w związku z potrzebami wewnętrznymi firmy po krótkim okresie rozszerzyć zakres obowiązków o podjęcie roli analityka danych (data analyst).
Przez następne 3.5 roku budowałem od zera infrastrukturę i procesy analityczne w firmie odpowiadając za adresowanie potrzeb działów deweloperskich, produktowych, sprzedażowych jak i również C-level. Równolegle jako Team Leader budowałem zespół analityków i inżynierów uczenia maszynowego, którzy pomagali rozwijać i utrzymywać te procesy.
Aktualnie od kilku miesięcy pracuję dla Tidio jako analityk produktowy łącząc wiedzę dotyczącą szeroko pojętej analityki jak i również tą produktową.
Jednocześnie pracuję dla takich marek jak Bluemedia, Tmobile czy Heyah pomagając im zrozumieć zachowania klientów w ich produktach i przełożyć je na insighty biznesowe.
Filip jest projektantem user experience z 12 letnim doświadczeniem pracy w dużych korporacjach. Za dnia dba o przejrzystość i dostępność procesów dla użytkowników platformy Google Cloud a nocą pomaga organizacjom pożytku publicznego zwiększyć skuteczność ich działań online (i nie tylko). Szuka prostych rozwiązań do skomplikowanych problemów. Wcześniej pracował jako projektant m. in. w Adobe, Booking.com i McCann Erickson, a z wykształcenia jest nauczycielem.
Badaczka, trenerka oraz moderatorka warsztatów. Wspiera tworzenie strategii rozwoju produktu poprzez łączenie potrzeb użytkowników z potrzebami biznesowymi.Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu procesów badawczych i koncepcyjnychna każdym etapie rozwoju produktów w wielu branżach.
Prowadziła różnorodne projekty badawcze w agencji Symetria UX, gdzie pracowaładla takich klientów jak m.in. Facebook, Mastercard, Polski Standard Płatności, ING Bank Śląski, Santander czy Google.Obecnie Lead UX Researcher w OLX, gdzie wspiera zespoły produktoweoraz biznesowe w zrozumieniu użytkowników odwiedzających kategorię Praca. Odpowiada również za szkolenie innych badaczy oraz tworzenie standardów badawczych w firmie.Na swoim koncie ma setki przeprowadzonych sesji badawczych, w tym badań eye-trackingowych, testów użyteczności czy indywidualnych wywiadówpogłębionych.
Pomaga zespołom wdrożyć kulturę pracy badawczo-projektowej (service design thinking).
Wykładowca School of Ideas na SWPS, facylitator, zwolennik metody product discovery – badania potrzeb odbiorców i szybkiego weryfikowania założeń poprzez prototypowanie pomysłów biznesowych (tak online, jak i offline).
Ostatnie 2,5 roku jako CX Manager rozwijał produkty i usługi testując nowe modele biznesowe w startuphubie firmy farmaceutycznej.
Wcześniej współpracował w wielu multidyscyplinarnych zespołach. Ma doświadczenie pracy z agencjami reklamowymi (VML, Brand New Heaven, OX Media i Kalicińscy.com), butikami strategicznymi oraz firmami badawczymi i projektowymi (Stibitz, s360, This!, JAZ+, 4PResearch), a także softwarehousami (Laboratorium.ee, SoftwareMill, HTD), z sektorem pozarządowym (Fundacja Batorego, Sektor 3.0, ngo.pl, Kultura Bez Barier) oraz publicznym (PARP, Min. Finansów, PKW/KBW).
Z wykształcenia politolog, absolwent studiów podyplomowych:
Service Design na School of Form / SWPS oraz Psychologii Reklamy na UW.
Prywatnie fan LEGO, alternatywnej edukacji i komiksów.
Stoi na straży potrzeb klienta godząc je z wymogami biznesowymi. Jako UX Designer wspierała jeden z największych portali rekrutacyjnych w Polsce, a obecnie powróciła do bankowości. W Laboratorium Innowacji w Pekao SA. tworzy i wspiera procesy na etapie Discovery. Certyfikowana moderatorka Design Thinking. Chciałaby, by wszystkie powstające produkty odpowiadały na realne potrzeby, a nie je tworzyły.
Jako analityk biznesowy, kierownik projektów i IT business partner wspieram firmy w dostarczaniu wartościowego oprogramowania. Jako pasjonatka komunikacji pomagam użytkownikom w pełni z tej wartości korzystać.
Łączę doświadczenia zawodowe w dwóch pozornie odległych obszarach: IT oraz komunikacji. W tym pierwszym obszarze w kilku firmach realizowałam projekty w roli analityka biznesowego i kierownika projektów. Odpowiadałam także za PMO programu strategicznego i kierowałam działem testowania oprogramowania. Prowadziłam również szkolenia przygotowujące uczestników do uzyskania certyfikatów ISTQB na poziomie podstawowym oraz zaawansowanym.
Doświadczenie komunikacyjne zdobywałam natomiast w banku jako menadżer zespołu odpowiedzialnego za edukację pracowników i klientów z zakresu bankowości internetowej i mobilnej. Byłam UX writerką, trenerką i konsultantką prostego języka. Odpowiadałam także za serwis bzwbk.pl (obecnie santander.pl) i cyfrowe kanały kontaktu z klientami.
Full stack’owy Product & Marketing Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży digital. Jego pasja i praca to rozwijanie produktów, ich skalowanie, a także budowanie ponadprzeciętnych zwinnych zespołów produktowych i marketingowych.
Miał okazję rozwijać start up parentingowy dla funduszu inwestycyjnego, odpowiadać za produkty, marketing oraz zespół badań w kilku wydawnictwach edukacyjnych, rozwijać markę i skalować sprzedaż w start upie D2C w branży health oraz prowadzić zespół marketingu i rozwoju produktu w największym w kraju marketplace z branży nowych nieruchomości. Wiedzę zdobywał także w 3 agencjach digital marketingowych obsługując różnorodne branże i marki.
Członek zespołu ProductVision.pl oraz trener w Product Management Academy, specjalizujący się w badaniach i rozwoju nowych oraz istniejących produktów. Popularyzator podejścia Product Discovery i Growth Marketingu w Polsce.
Podczas warsztatów z zakresu badań i rozwoju Produktów przeszkolił ponad 120 profesjonalistów. Chętnie dzieli się wiedzą prowadząc własną społeczność Product Discovery, publikując artykuły, a także biorąc udział w konferencjach i spotkaniach jak Product Vision AmA, Product Tank, AnalizawIT czy Product Camp.
Prywatnie szczęśliwy tata, amatorski gracz Fifa oraz poszukiwacz dobrych polskich kryminałów.
Projektuję usługi, innowacje i doświadczenia. Uczę zwinnego i szczupłego podejścia do rozwijania produktów i usług. Jestem Service Designerem, facylitatorem Design Thinking i Agile Coachem. W codziennej pracy prowokuję zmianę, zarażając innych swoją pasją do projektowania oraz wartości Agile.
Mam doświadczenie w:
▪Działaniach Transformacyjnych w obszarze Agile i Klientocentryczności
▪ Projektowaniu strategii na poziomie produktów oraz obszarów organizacji
▪ Facylitacji warsztatów i wydarzeń strategicznych na poziomie Middle i Top Managementu.
▪ Prowadzeniu procesów projektowych kluczowych produktów i usług
▪ Wdrażaniu procesów dystrybucji kompetencji CX
▪ Rozwijaniu produktów i usług jako Projektant, Product Owner, Project Manager,
▪ Projektowaniu i testowaniu innowacji, dysruptywnych modeli biznesowych,
▪ Projektowaniu i moderowaniu Service Jamów, Design Sprintów, warsztatów Design Thinking,
▪ Testowaniu prototypów od koncepcji do fazy Proof of Concept
▪ Zarządzaniu pracami zespołów w Agile
Transformation Lidership / Service design / Customer Experience / User Experience / Design Thinking / Innovation