Poniżej znajdziesz wszystkie dostępne kursy — rozwijaj się z Learn Design, sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Produkty i usługi cyfrowe powinny być nie tylko wygodne w użyciu, ale także dostępne dla każdej osoby, bez względu na jej preferencje czy sytuację. Projektowanie inkluzywne i dostępność cyfrowa to dwa nierozerwalnie połączone aspekty tworzenia rozwiązań cyfrowych. Naucz się podstawowych metod pracy, które pozwolą Ci dbać o różnorodne potrzeby i przygotują Cię do dalszej praktyki.
Trendwatching to umiejętność wykrywania i interpretowania trendów. To zdolność czytania oraz komunikowania zmian zachodzących w różnych obszarach rzeczywistości, to zrozumienie logiki zachodzących przekształceń oraz przełożenie ich na język praktycznych rozwiązań.
Produkty i usługi cyfrowe powinny być nie tylko wygodne w użyciu, ale także dostępne dla każdej osoby, bez względu na jej preferencje czy sytuację. Projektowanie inkluzywne i dostępność cyfrowa to dwa nierozerwalnie połączone aspekty tworzenia rozwiązań cyfrowych. Naucz się podstawowych metod pracy, które pozwolą Ci dbać o różnorodne potrzeby i przygotują Cię do dalszej praktyki.
Zacznij myśleć jak osoba zawodowo zajmująca się UX writingiem. Naucz się jak zamieniać zwykłe teksty w konwersację miedzy produktem a ludźmi.
Halucynacje równoległe to autorski projekt tworzenia obrazów i filmów z wykorzystaniem narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji GEN-AI.
Sprawdź dlaczego dobra strategia analityczna jest ważna przed korzystaniem z narzędzi i naucz się samodzielnie tworzyć podstawowy system analityczny w ramach swojej strony internetowej lub sklepu internetowego.
Dowiedz się, jak zbudować produkt, z którego klienci chcą korzystać oraz jak docierać do potrzeb określonej grupy osób oraz jak sprawdzać, czy rozumiecie dany przekaz w ten sam sposób.
Sprawdź jak moderować sesje badawcze, dobrać próbę do testów użyteczności oraz interpretować wyniki badania, łączyć ze sobą różne źródła danych i rozsądnie przekładać je na rekomendacje projektowe.
Dowiedz się jak wygląda segmentacja grup docelowych pod kątem JTBD, hierarchia zadań w JTBD oraz jak zintegrować JTBD z pracą developerów i innych osób w organizacji.
Poznaj strategie pomiarów jakości doświadczenia oraz metody przeprowadzania analizy wymagań, planowania poszczególnych etapów procesu wraz z oceną ryzyka i planowania procedur testowych.
Przejdź przez cały proces analityczny w praktyce i dowiedz się, jak przełożyć dane o klientach na insighty i dalej na budowanie produktu, jego marketingu i komunikacji. Odkryj czym są quick wins, gdzie ich szukać.
Dowiedz się jak czytać i wyciągać pogłębione wnioski z nagrań i heatmap, analizować dane mówiące o doświadczeniach i zachowaniach użytkowników i zwiększyć wydajność pracy dzięki automatyzacji analityki.
Naucz się budować strategię analityczną dla Twoich projektów, dowiedz się, jak przełożyć dane o ścieżkach klientów na budowanie produktu, poznaj czynniki i metryki i naucz się je prawidłowo analizować
Zapraszamy Cię na 2-dniowe warsztaty stacjonarne w Warszawie, podczas których przeprowadzimy Cię przez cały proces — od projektowania warsztatu, poprzez dobór uczestników i prowadzenie zadań, po ostatni mail z podsumowaniem.
Dowiedz się, czym jest prosty język i jak skutecznie wykorzystywać go w biznesie. Naucz się pisać komunikaty, treści na stronę, newslettery i mejle zgodne z zasadami prostego języka.
Poznaj zagadnienia, które pomagają budować spójny system i wspierają zespoły w pracy nad projektami. Zapisz się na nasze szkolenie i dowiedz się więcej na temat tego, jak tworzyć style guide, wzorce tekstowe i design system.
Naucz się odkrywać i weryfikować szanse na rozwój produktów i usług z wykorzystaniem badań oraz eksperymentów.
Czy zdarzyło ci się pisać lub zlecać jakiś tekst dla klienta? Zastanawiałaś/eś się, co tam napisać, żeby klient przeczytał, zrozumiał i wykonał działanie na którym Ci zależy? Jeśli tak, to ten warsztat jest dla ciebie.
Naucz się znajdować szanse na optymalizację Twojej usługi dzięki zdefiniowaniu strategicznych bolączek i oczekiwań w ścieżce użytkownika z produktem. Użytkownika – a może być nim zarówno klient ostateczny, jak i klient wewnętrzny czy pracownik.
Opanuj umiejętność planowania spotkań dużej grupy ludzi i komfortowego zarządzania ich przebiegiem.
Jak zaplanować i poprowadzić warsztaty online? Udoskonal swój warsztat przygotowania warsztatów w wersji zdalnej i efektywnie poprowadź współpracę w zespole.
Poznaj zaawansowane metody zarządzania UX i CX, które umożliwiają skuteczną transformację cyfrową w organizacjach.
Zdobądź solidne podstawy na temat zasad użyteczności i metod przeprowadzania eksperckich audytów UX.
Nasze najnowsze warsztaty pomogą Ci formułować wnioski i przedstawiać insighty w sposób, który nie pozostawi wątpliwości co do tego, co jest ważne i jaka wartość płynie z analityki wewnątrz organizacji.
Poznaj zasady prostego języka i zacznij tworzyć rozwiązania mobilne, które będą mówić ludzkim głosem. Zaprzyjaźni się z pisaniem i naucz się pisać teksty, które użytkownik zrozumie po jednym czytaniu, a dzięki temu zrobi to, o co go prosisz.
Spróbuj ponownie z innym zestawem filtrów.