Poniżej znajdziesz wszystkie dostępne kursy — rozwijaj się z Learn Design, sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Zacznij mysleć, jak osoba zawodowo zajmująca się UX writingiem. Pomoże Ci w tym Wojtek Aleksander, autor pierwszej w Polsce książki o UX writingu i zasadach projektowania użytecznych treści. U nas masz wszystko, czego potrzebujesz – wiedzę, praktykę i zawodowstwo.
Jak zaplanować i poprowadzić warsztaty online? Udoskonal swój warsztat przygotowania warsztatów w wersji zdalnej i efektywnie poprowadź współpracę w zespole.
Zapraszamy Cię na 2-dniowe warsztaty stacjonarne w Warszawie, podczas których przeprowadzimy Cię przez cały proces — od projektowania warsztatu, poprzez dobór uczestników i prowadzenie zadań, po ostatni mail z podsumowaniem.
Poznaj zagadnienia, które pomagają budować spójny system i wspierają zespoły w pracy nad projektami, jak budowanie style guide, wzorce tekstowe i design system.
Dowiedz się, czym jest prosty język i do czego przyda Ci się w pracy projektowej. Naucz się pisać komunikaty, treści na stronę, newslettery i mejle zgodne z zasadami prostego języka.
Dowiedz się jak wygląda segmentacja grup docelowych pod kątem JTBD, hierarchia zadań w JTBD oraz jak zintegrować JTBD z pracą developerów i innych osób w organizacji.
Naucz się odkrywać i weryfikować szanse na rozwój produktów i usług z wykorzystaniem badań oraz eksperymentów.
Sprawdź dlaczego dobra strategia analityczna jest ważna przed korzystaniem z narzędzi i naucz się samodzielnie tworzyć podstawowy system analityczny w ramach swojej strony internetowej lub sklepu internetowego.
W trakcie warsztatu przejdziemy przez cały proces przygotowywania A/B testów, od zdobycia niezbędnej wiedzy teoretycznej aż do wspólnego utworzenia testów z wykorzystaniem Google Optimize. Każdy z uczestników w trakcie warsztatów będzie miał okazję po zaprojektowaniu testu wdrożyć go w życie na realnej stronie internetowej.
Czy zdarzyło ci się pisać lub zlecać jakiś tekst dla klienta? Zastanawiałaś/eś się, co tam napisać, żeby klient przeczytał, zrozumiał i wykonał działanie na którym Ci zależy? Jeśli tak, to ten warsztat jest dla ciebie.
Naucz się znajdować szanse na optymalizację Twojej usługi dzięki zdefiniowaniu strategicznych bolączek i oczekiwań w ścieżce użytkownika z produktem. Użytkownika – a może być nim zarówno klient ostateczny, jak i klient wewnętrzny czy pracownik.
Opanuj umiejętność planowania spotkań dużej grupy ludzi i komfortowego zarządzania ich przebiegiem.
Spróbuj ponownie z innym zestawem filtrów.