Poniżej znajdziesz wszystkie dostępne kursy — rozwijaj się z Learn Design, sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Poznaj zaawansowane metody zarządzania UX i CX, które umożliwiają skuteczną transformację cyfrową w organizacjach.
Zdobądź solidne podstawy na temat zasad użyteczności i metod przeprowadzania eksperckich audytów ux.
Nasze najnowsze warsztaty pomogą Ci formułować wnioski i przedstawiać insighty w sposób, który nie pozostawi wątpliwości co do tego, co jest ważne i jaka wartość płynie z analityki wewnątrz organizacji.
Przejdź przez cały proces analityczny w praktyce i dowiedz się, jak przełożyć dane o klientach na insighty i dalej na budowanie produktu, jego marketingu i komunikacji. Odkryj czym są quick wins, gdzie ich szukać.
Dowiedz się jak czytać i wyciągać pogłębione wnioski z nagrań i heatmap, analizować dane mówiące o doświadczeniach i zachowaniach użytkowników i zwiększyć wydajność pracy dzięki automatyzacji analityki.
Poznaj zagadnienia, które pomagają budować spójny system i wspierają zespoły w pracy nad projektami, jak budowanie style guide, wzorce tekstowe i design system.
Mocny start Twojej kariery w branży UX! Intensywny kurs online, podczas którego dbamy o Twoją wiedzę i motywację. Nabór do V edycji trwa! Start wrzesień 2023.
Jak zaplanować i poprowadzić warsztaty online? Udoskonal swój warsztat przygotowania warsztatów w wersji zdalnej i efektywnie poprowadź współpracę w zespole.
Naucz się odkrywać i weryfikować szanse na rozwój produktów i usług z wykorzystaniem badań oraz eksperymentów.
Dowiedz się, jak zbudować produkt, z którego klienci chcą korzystać oraz jak docierać do potrzeb określonej grupy osób oraz jak sprawdzać, czy rozumiecie dany przekaz w ten sam sposób.
Dowiedz się, czym jest prosty język i do czego przyda Ci się w pracy projektowej. Naucz się pisać komunikaty, treści na stronę, newslettery i mejle zgodne z zasadami prostego języka.
Poznaj strategie pomiarów jakości doświadczenia oraz metody przeprowadzania analizy wymagań, planowania poszczególnych etapów procesu wraz z oceną ryzyka i planowania procedur testowych.
Sprawdź jak moderować sesje badawcze, dobrać próbę do testów użyteczności oraz interpretować wyniki badania, łączyć ze sobą różne źródła danych i rozsądnie przekładać je na rekomendacje projektowe.
Dowiedz się jak wygląda segmentacja grup docelowych pod kątem JTBD, hierarchia zadań w JTBD oraz jak zintegrować JTBD z pracą developerów i innych osób w organizacji.
Dowiedz się dlaczego powinniśmy uwzględniać zagadnienia związane z dostępnością (accessibility) w naszej pracy. Poznaj praktyczne metody projektowania bez wykluczeń.
Zapraszamy Cię na 2-dniowe warsztaty stacjonarne w Warszawie, podczas których przeprowadzimy Cię przez cały proces — od projektowania warsztatu, poprzez dobór uczestników i prowadzenie zadań, po ostatni mail z podsumowaniem.
Zacznij mysleć, jak osoba zawodowo zajmująca się UX writingiem. Pomoże Ci w tym Wojtek Aleksander, autor pierwszej w Polsce książki o UX writingu i zasadach projektowania użytecznych treści. U nas masz wszystko, czego potrzebujesz – wiedzę, praktykę i zawodowstwo.
Naucz się budować strategię analityczną dla Twoich projektów, dowiedz się, jak przełożyć dane o ścieżkach klientów na budowanie produktu, poznaj czynniki i metryki i naucz się je prawidłowo analizować
Sprawdź dlaczego dobra strategia analityczna jest ważna przed korzystaniem z narzędzi i naucz się samodzielnie tworzyć podstawowy system analityczny w ramach swojej strony internetowej lub sklepu internetowego.
Naucz się panować nad słowami w produkcie. Przećwicz, jak tworzyć treści do interfejsów aplikacji SaaS, mobilnych i desktopowych. Zobacz, jak dotrzeć do użytkownika, jak ważyć słowa, a kiedy zażartować.
Czy zdarzyło ci się pisać lub zlecać jakiś tekst dla klienta? Zastanawiałaś/eś się, co tam napisać, żeby klient przeczytał, zrozumiał i wykonał działanie na którym Ci zależy? Jeśli tak, to ten warsztat jest dla ciebie.
Naucz się znajdować szanse na optymalizację Twojej usługi dzięki zdefiniowaniu strategicznych bolączek i oczekiwań w ścieżce użytkownika z produktem. Użytkownika – a może być nim zarówno klient ostateczny, jak i klient wewnętrzny czy pracownik.
Opanuj umiejętność planowania spotkań dużej grupy ludzi i komfortowego zarządzania ich przebiegiem.
Spróbuj ponownie z innym zestawem filtrów.