https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Projektowanie ścieżki klienta w praktyce

Naucz się znajdować szanse na optymalizację Twojej usługi dzięki zdefiniowaniu strategicznych bolączek i oczekiwań w ścieżce użytkownika z produktem. Użytkownika – a może być nim zarówno klient ostateczny, jak i klient wewnętrzny czy pracownik.

Opis

Zdobyte umiejętności zastosujesz do np. określenia roadmapy rozwoju Twojej usługi czy inicjatyw optymalizujących dla Twojego obszaru.

Zdobędziesz praktyczne narzędzia i proces pracy z nimi: mapowanie ścieżki użytkownika obecnej wraz z określeniem emocji klienta, bolączek, oczekiwań (tzw. Customer Journey AS IS), umiejętności wyboru strategicznych wyzwań klienta – narzędzie Experience Brief. I wreszcie zaprojektowania docelowej ścieżki Customer Journey TO BE. 

Szkolenie ma formę intensywnej pracy warsztatowej wg ustrukturyzowanego i sprawdzonego procesu. Na przykładzie doświadczysz w praktyce wszystkich narzędzi.

Poznasz także sprawdzone sposoby wdrażania pracy z Customer Journey w dużych organizacjach.

Dla kogo?

Podczas warsztatów poznasz uniwersalne narzędzia wnoszące perspektywę użytkownika do procesów firmowych, do stosowania zarówno dla: 

  • rozwoju, optymalizacji procesów, produktów, usług,
  • polepszania procesów obsługi klienta,
  • polepszania procesów dla klientów wewnętrznych (działy HR, księgowość, a nawet kontroling).

Czego się nauczysz?

  • customer journey as is – mapa podróży klienta, określenie kroków, bolączek, oczekiwań
  • zasady zarządzania oczekiwaniem klienta
  • koło emocji i praca z zarządzaniem emocjami klienta w ścieżce
  • experience brief – określenie kluczowych obszarów do poprawy
  • customer joureny to be – zaprojektowanie ścieżki docelowej
  • dobre praktyki pracy z customer journey z decydentami i zespołami

expand_more

Plan zajęć

  1. Praca z emocjami
  2. Customer Journey AS IS – praktyczna pigułka wiedzy
  3. Warsztat: mapowanie Customer Journey AS IS
  4. Synteza: Experience Brief – praktyczna pigułka wiedzy
  5. Warsztat: zmapowanie strategicznych bolączek i oczekiwań
  6. Warsztat: projektowanie Customer Journey To BE
  7. Praktyczne porady, co sprawdza się w pracy z CJ w organizacji

Autor

Autorzy

Magda Dobrowolska-Sagan
Magda Dobrowolska-Sagan
expand_more

Projektantka strategii, doświadczeń klienta, komunikacji oraz ekspertka transformacji kliento-centrycznych. Head of Design @Play, odpowiedzialna za transformację cyfrową i e-commerce. Wcześniej  jako Service Design Lead w Santander Bank odpowiedzialna za transformację klientocentryczną. Wprowadzała service design jako kluczową metodykę w banku. Projektowała usługi w obszarach: oszczędzanie, bankowość zdalna, private banking. W ramach Ford Customer Experience Movement, globalnego programu CX pracowała z czterema delearstwami nad poprawę doświadczenia klienta i pracownika w salonach Ford Store.

Ewangelistka pracy z customer journey design,  skutecznie wdraża je w krwioobieg organizacji. Uważa, że dobry design to design wdrożony, budujący biznes i  upraszczający życie człowiekowi. 

W przeszłości właścicielka firmy projektowo-konsultingowej Anloko, dyrektorka Działu

Strategii i Badań Publicis.

Najczęściej zadawane pytania

Czy po ukończonym kursie otrzymam dostanę certyfikat?
Tak, otrzymasz od nas certyfikat ukończenia kursu w formie linku do umieszczenia na LinkedIn lub PDF do wydrukowania.

Czy otrzymam fakturę?
Tak :)

Czy mogę zrezygnować z zakupionego kursu?
Tak, masz prawo odstąpić od zakupu kursu. Jeśli zrobisz to na 14 dni przed jego rozpoczęciem, otrzymasz 100% zwrotu, na 7 dni przed 50%. Możesz również przenieść swój zakup na następny najbliższy termin kursu.

Jakie są wymagania techniczne?
Musisz posiadać stabilne łącze oraz pobrane aplikacje Figma, Miro, Notion oraz Zoom. Wszystkiego dowiesz się na pierwszych zajęciach ;-)

Czy mogę rozłożyć zakup kursu na raty?
Tak, możesz rozłożyć zakup do 10 rat 0%. Skontaktuj się z nami po szczegóły!

Opinie uczestników

Brałeś_aś udział w kursie? Daj nam znać i podziel się opinią na 💬 kontakt@learndesign.pl
Promocja trwa jeszcze:
0
 d
0
h
0
m
0
s

Projektowanie ścieżki klienta w praktyce

today
today
Data zostanie ogłoszona wkrótce
Zamawiam dla swojej firmy
Dziękujemy! Twój adres email został dodany do listy rezerwowej.
Oops! Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wszystkie pola są poprawnie wypełnione.
  • savings
    Rabaty dla grup i osób prywatnych: 693 160 410
  • payments
    10 rat 0%
  • download
    Pliki do pobrania
  • watch_later
    Czas trwania: 
  • bar_chart
    Poziom: 
    Początkujący
  • download
    Pliki do pobrania
  • mode
    Zadania
  • verified_user
    Certyfikat ukończenia
  • description