Czy zdarzyło ci się pisać lub zlecać jakiś tekst dla klienta? Zastanawiałaś/eś się, co tam napisać, żeby klient przeczytał, zrozumiał i wykonał działanie na którym Ci zależy? Jeśli tak, to ten warsztat jest dla ciebie.
Nauczysz się na nim projektowania głównych założeń do komunikatu:
Pomoże Ci tworzyć skuteczniejsze komunikaty, dowiesz się, co robić żeby zaangażować klienta, zwiększyć czytelność i perswazyjność.
Dwie główne umiejętności, których będziesz się uczyć:
Warsztat z praktycznymi ćwiczeniami. Nie da się zasnąć!
Dla każdego, kto potrzebuje uniwersalnych narzędzi planowania skutecznej i spójnej komunikacji w różnych momentach ścieżki Klienta.
Przyda się wszędzie tam, gdzie efektem pracy jest komunikacja z klientem (czy to list, czy oferta, ulotka, baner, komunikacja na stronie internetowej, komunikacja dla pracowników).
Ważne: nie jest to szkolenie z pisania tekstów, ale z wcześniejszego etapu – przygotowania głównych założeń, jakie mają się w tekście znaleźć.
Umiejętności z warsztatów przydadzą się w:
Poznasz praktycznie narzędzia i zasady:
Autorzy
Projektantka strategii, doświadczeń klienta, komunikacji oraz ekspertka transformacji kliento-centrycznych. Head of Design @Play, odpowiedzialna za transformację cyfrową i e-commerce. Wcześniej jako Service Design Lead w Santander Bank odpowiedzialna za transformację klientocentryczną. Wprowadzała service design jako kluczową metodykę w banku. Projektowała usługi w obszarach: oszczędzanie, bankowość zdalna, private banking. W ramach Ford Customer Experience Movement, globalnego programu CX pracowała z czterema delearstwami nad poprawę doświadczenia klienta i pracownika w salonach Ford Store.
Ewangelistka pracy z customer journey design, skutecznie wdraża je w krwioobieg organizacji. Uważa, że dobry design to design wdrożony, budujący biznes i upraszczający życie człowiekowi.
W przeszłości właścicielka firmy projektowo-konsultingowej Anloko, dyrektorka Działu
Strategii i Badań Publicis.