https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Planowanie procesów UX

Poznaj strategie pomiarów jakości doświadczenia oraz metody przeprowadzania analizy wymagań, planowania poszczególnych etapów procesu wraz z oceną ryzyka i planowania procedur testowych.

Opis

UX łączy w sobie wiele aspektów, a umiejętność przyjrzenia się im i dostrzeżenia połączeń pomiędzy etapami projektu decyduje o jakości pracy. Pracując indywidualnie i w grupach poznasz metodę holistycznego podejścia do oszacowania wysiłków projektowych oraz opracujesz plan pozwalający na wykorzystanie typowych (i nietypowych) metod pracy UX.

Dzięki wiedzy zdobytej na warsztatach będziesz bardziej świadomie podejmować decyzje projektowe. Nauczysz się planować swoją pracę tak, aby dać sobie radę nawet w sytuacji, w której napotkasz na niechętnego klienta lub brak zrozumienia zespołu wewnątrz twojej własnej firmy.

Na spotkanie wystarczy przynieść ze sobą coś do pisania i notatnik. Po szkoleniu otrzymasz cały zestaw slajdów i wykorzystane pomoce naukowe, ale notatki przydadzą Ci się w trakcie.

Dla kogo?

Wiedza i praktyczne umiejętności zdobyte na szkoleniu przydadzą ci się, jeżeli zajmujesz UX, ale nie tylko. Umiejętności, które nabędziesz przydadzą Ci się także, jeżeli pracujesz w mieszanym zespole, zajmujesz się web developmentem, project managementem lub tworzeniem treści czy projektowaniem wizualnym. Uwaga: to szkolenie zakłada, iż posiadasz podstawową wiedzę na temat metod pracy w sektorze tworzenia produktów i usług.

Czego się nauczysz?

  • Przeprowadzanie analizy wymagań,
  • Planowanie poszczególnych etapów procesu wraz z oceną ryzyka,
  • Pozyskiwanie zaangażowania interesariuszy (nawet tych opornych),
  • Przedstawianie argumentów w sposób racjonalny i pozwalający na pozyskanie aprobaty, czyli efektywna komunikacja w zespole i poza nim,
  • Planowanie procedur testowych,
  • Podstawowe strategie pomiarów jakości doświadczenia.

  • Pobierz pełny opis warsztatów.

    expand_more

    Plan zajęć

    9:00 Rozpoczęcie warsztatów

    Wyzwania w projektowaniu UX
    Etapy wydajnie zaplanowanego procesu projektowego UX

    12:45-13:15 Przerwa obiadowa

    Wprowadzenie do części praktycznej
    Planowanie całościowego procesu UX z uwzględnieniem faz omówionych w części porannej (praca grupowa)
    Grupowa dyskusja nad efektem prac
    Pytania końcowe

    17:15 Zakończenie i rozdanie certyfikatów

    Autor

    Autorzy

    Wojtek Kutyła
    Wojtek Kutyła
    expand_more

    Jestem projektantem service design pracującym w tym zawodzie od wielu lat. Mieszkam w Edynburgu, gdzie nauczam swojego fachu studentów jednej z prywatnych uczelni. Moją specjalnością jest koordynacja procesów digital transformation w organizacjach sektora publicznego. Przebyłem zawodową drogę od web designera (och, słodkie czasy Internet Explodera 4,5 i 666), poprzez programistę i konsultanta user experience dla aplikacji finansowych, teraz powoli kierując swoje zainteresowania w stronę nauczania mądrego projektowania i ewangelizacji odpowiedzialnego UX.

    Na blogu przybliżam realia pracy projektanta UX w Wielkiej Brytanii i przekazuję nieco praktycznych uwag tym, którzy pragną rozbudować swoją wiedzę i profesjonalne doświadczenie. Brytyjski rynek, który pod pewnymi względami jest bardziej rozwinięty niż polski dostarcza niekończących się przemyśleń na tematy tworzenia dobrych, dostępnych usług.

    Staram się opowiadać o metodach pracy i filozofii UX w sposób, który pozbawiony jest nadęcia i fałszywego poczucia elitaryzmu. Wiedza i umiejętności, których potrzebują projektanci UX to efekt ciężkiej pracy, a nie magicznego proszku Wujka Staszka.

    Kilka razy w roku prowadzę w Polsce warsztaty otwarte i szkolenia dla indywidualnych klientów.

    Oferuję usługi konsultingowe Service Design i UX, które opieram na latach zdobytego doświadczenia.

    Występuję na konferencjach, meetupach i innych wydarzeniach.

    Można mnie znaleźć na LinkedIn i Twitterze. Blog ma też swoją stronę w sieci Facebook.

    Wpisując moje imię i nazwisko w Google znajdziesz jeszcze dwóch Wojtków Kutyła; jeden z nich to ja, kiedy zajmuję się fotografią, pisaniem i wierceniem na instrumentach. Drugi to ważna persona w polskim światku politycznym. To na pewno nie ja.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy po ukończonym kursie otrzymam dostanę certyfikat?
    Tak, otrzymasz od nas certyfikat ukończenia kursu w formie linku do umieszczenia na LinkedIn lub PDF do wydrukowania.

    Czy otrzymam fakturę?
    Tak :)

    Czy mogę zrezygnować z zakupionego kursu?
    Tak, masz prawo odstąpić od zakupu kursu. Jeśli zrobisz to na 14 dni przed jego rozpoczęciem, otrzymasz 100% zwrotu, na 7 dni przed 50%. Możesz również przenieść swój zakup na następny najbliższy termin kursu.

    Jakie są wymagania techniczne?
    Musisz posiadać stabilne łącze oraz pobrane aplikacje Figma, Miro, Notion oraz Zoom. Wszystkiego dowiesz się na pierwszych zajęciach ;-)

    Czy mogę rozłożyć zakup kursu na raty?
    Tak, możesz rozłożyć zakup do 10 rat 0%. Skontaktuj się z nami po szczegóły!

    Opinie uczestników

    Karolina Kowalczyk
    star
    star
    star
    star
    star

    Pełen profesjonalizm, doskonałe połączenie przystępnie przedstawionej teorii z praktyką, inspirujący i uśmiechnięty prowadzący. Szkolenie z Wojtkiem dało mi konkretną wiedzę, dotykającą wszystkich istotnych zagadnień związanych z pracą UX designera, którą zaczęłam wykorzystywać już podczas warsztatów. Miałam również przyjemność brać udział w spotkaniu z Wojtkiem dotyczącym wprowadzenia do Service Designu. Także tym razem temat przedstawiony został w sposób holistyczny, niezwykle ciekawy i z poparciem w interesujących case studies. Z przyjemnością wezmę udział w następnych, prowadzonych przez Wojtka spotkaniach.

    Karolina Kowalczyk

    Piotrek Socha
    star
    star
    star
    star
    star

    Merytoryczna wiedza o tym jak skutecznie dowozić UX. Cenne operacyjne pro-tipy. Najważniejsze jednak jest to, że mówisz o tym, jak pracować w okolicznościach autentycznych, oraz jak ogarniać się w realnych i dobrze znanych mi z pracy sytuacjach i w otoczeniu przy pracy z klientem. Samo mięso – zero odklejonego od rzeczywistości bullshitu.

    Piotrek Socha

    Promocja trwa jeszcze:
    0
     d
    0
    h
    0
    m
    0
    s

    Planowanie procesów UX

    today
    today
    Data zostanie ogłoszona wkrótce
    Zamawiam dla swojej firmy
    Dziękujemy! Twój adres email został dodany do listy rezerwowej.
    Oops! Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wszystkie pola są poprawnie wypełnione.
    • savings
      Rabaty dla grup i osób prywatnych: 693 160 410
    • payments
      10 rat 0%
    • download
      Pliki do pobrania
    • watch_later
      Czas trwania: 
      1 dzień
    • bar_chart
      Poziom: 
      Średnio zaawansowany
    • download
      Pliki do pobrania
    • mode
      Zadania
    • verified_user
      Certyfikat ukończenia
    • description