https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Transforming teams and organization (poziom 3)

Poznaj zaawansowane metody zarządzania UX i CX, które umożliwiają skuteczną transformację cyfrową w organizacjach.

Opis

Uwaga! Po kupieniu biletu na warsztaty naszego partnera przez naszą stronę otrzymasz kod na 300 pln do wykorzystania na szkolenia Learn Design. 😊

Szkolenie Transforming teams and organization Poziom 3 koncentruje się na transformacji cyfrowej w organizacjach poprzez zaawansowane zarządzanie UX (User Experience) i CX (Customer Experience). Uczestnicy zdobędą umiejętności wyznaczania i monitorowania mierników UX/CX oraz ich integracji ze strategią biznesową firmy. Program obejmuje wymianę najlepszych praktyk z liderami różnych branż, co umożliwia zdobycie wszechstronnego doświadczenia w zarządzaniu doświadczeniami użytkowników na poziomie strategicznym. Szkolenie kładzie duży nacisk na praktyczne zastosowanie wiedzy, pozwalając uczestnikom na realne wpływanie na transformację cyfrową w swoich organizacjach.

Czego się nauczysz?

  • Zdobędziesz umiejętności integracji UX i CX z biznesowymi strategiami, aby skutecznie poprawić wyniki organizacji. 
  • Nauczysz się, jak włączyć mierniki UX/CX w cele strategiczne firmy, co pozwoli na bardziej efektywne zarządzanie projektami i lepsze zrozumienie potrzeb klientów.
  • Nauczysz się rozwijać kompetencje UX w swojej firmie, zarządzając zasobami ludzkimi i procesami. Dowiesz się, jak budować i rozwijać zespoły UX, wdrażać najlepsze praktyki oraz efektywnie zarządzać projektami, aby dostarczać najwyższej jakości rozwiązania.
  • Poznasz techniki pomiaru i optymalizacji UX za pomocą narzędzi takich jak Google HEART. Dowiesz się, jak mierzyć i analizować doświadczenia użytkowników, aby stale poprawiać produkty i usługi oraz dostarczać wartościowe wyniki dla biznesu.
  • Zrozumiesz, jak zarządzać projektami UX, od planowania po realizację i ocenę. Nauczysz się definiować i priorytetyzować projekty, tworzyć MVP (Minimum Viable Product) oraz stosować różne metodyki zarządzania projektami, aby zapewnić ich sukces.
expand_more

Plan zajęć

Dzień 1:

  • Moduł 1: UX w organizacjach (9:00 - 10:30)some text
    • Dojrzałość w designie i jego biznesowa wartość.
  • Moduł 2: Przygotowywanie projektów UX (10:45 - 12:15)some text
    • Korzyści biznesowe i formułowanie wyzwań.

Dzień 2:

  • Moduł 3: Budowa i rozwój zespołu UX (9:00 - 10:30)some text
    • Główne obszary specjalizacji i DesignOps.
  • Moduł 4: Dobre praktyki dla projektów UX (10:45 - 12:15)some text
    • Myślenie projektowe i komunikacja w zespole.

Dzień 3:

  • Moduł 5: Pomiar UX (9:00 - 10:30)some text
    • Stosowanie mierników i narzędzi, takich jak Google HEART.
  • Moduł 6: Priorytetyzacja (10:45 - 12:15)some text
    • MVP i metody priorytetyzacji.
  • Moduł 7: Egzamin (12:00 - 13:30)

Autor

Autorzy

Wojciech Chojnacki
Wojciech Chojnacki
expand_more

Strategy Director, Symetria UX

18 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Projektował rozwiązania e-commerce, aplikacje biznesowe i wielokanałowe usługi. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM i programu Design Leaders Masterclass. Kierownik merytoryczny kierunku UX Design na Uniwersytecie SWPS.

Najczęściej zadawane pytania

Czy po ukończonym kursie otrzymam dostanę certyfikat?
Tak, otrzymasz od nas certyfikat ukończenia kursu w formie linku do umieszczenia na LinkedIn lub PDF do wydrukowania.

Czy otrzymam fakturę?
Tak :)

Czy mogę zrezygnować z zakupionego kursu?
Tak, masz prawo odstąpić od zakupu kursu. Jeśli zrobisz to na 14 dni przed jego rozpoczęciem, otrzymasz 100% zwrotu, na 7 dni przed 50%. Możesz również przenieść swój zakup na następny najbliższy termin kursu.

Jakie są wymagania techniczne?
Musisz posiadać stabilne łącze oraz pobrane aplikacje Figma, Miro, Notion oraz Zoom. Wszystkiego dowiesz się na pierwszych zajęciach ;-)

Czy mogę rozłożyć zakup kursu na raty?
Tak, możesz rozłożyć zakup do 10 rat 0%. Skontaktuj się z nami po szczegóły!

Opinie uczestników

Senior Project Manager, Volvo Group
star
star
star
star
star

Jako PM-owie musimy nie tylko zadbać o uwzględnienie aspektów UX w Projekcie, ale również wiedzieć jak takimi tematami zarządzać. Samo zatrudnienie UX/UI Designera i wysłanie go na front nie wystarczy. Świadomość, umiejętności oraz wsparcie ze strony PM-a potrafi odpowiednio zakotwiczyć jak i wzmocnić obszar UX. Przejście poziomów UX-PM to podstawa do zrozumienia z czym się tutaj mierzymy.

Senior Project Manager, Volvo Group

Kaja Kalmus - Agile Coach, ING Tech Poland
star
star
star
star
star

Dzięki przejściu wszystkich 3 etapów szkolenia UX-PM poczułam się zdecydowanie dużo pewniej w mojej pracy. Zdobyta wiedza i ogrom materiałów pozwoliły na zbudowanie cross organizacyjnego zespołu pracującego nad wytyczaniem najlepszych praktyk z zakresu User i Customer Experience dla całej firmy! Co więcej dzięki szkolenia na pewno zmotywowały mnie do dalszego rozwoju w organizacji i właśnie zaczynam pracę w nowym zespole by działać już z całć organizacją a nie tylko jej częścią. Jeśli potrzebujesz dużej dawki bardzo konkretnej i praktycznej wiedzy, czujesz się wypalony i potrzebujesz nowej inspiracji a do tego chcesz poznać ludzi praktyków, i z nimi podyskutować o swoich zmaganiach to zdecydowanie polecam szkolenia Symetrii 🙂

Kaja Kalmus - Agile Coach, ING Tech Poland

Karolina Krawczyk-Długołęcka - Manager Transformacji Cyfrowej, Societe Generale Equipment FInance
star
star
star
star
star

Polecam szkolenie UX-PM wszystkim specjalistom, którym zależy na tym żeby produkty czy usługi, które tworzą odpowiadały na prawdziwe potrzeby ich Klientów. Kiedy uczestniczyłam w szkoleniu, pełniłam rolę Kierownika Projektów, więc we wszystkich kolejnych projektach, które prowadziłam starałam się angażować użytkowników rozwiązania w projekt na jak najwcześniejszym jego etapie – rezultaty były niewyobrażalnie lepsze! Później, pracując jako Scrum Masterka dążyłam do tego żeby zespoły, z którymi pracuję były cross-funkcjonalne – jednym z członków zespołu był oczywiście UX designer, którego praca była kluczowa dla całego zespołu. Dzisiaj, jako Manager Transformacji Cyfrowej w dużej firmie finansowej dbam o to aby na poziomie strategii organizacji skupiać się na wartości jaką dostarczamy dla Klientów. Zdecydowanie szkolenie UX-PM było dla mnie przełomowe i od tej pory Klient jest dla mnie w centrum działań każdej organizacji w której pracuję.

Karolina Krawczyk-Długołęcka - Manager Transformacji Cyfrowej, Societe Generale Equipment FInance

Promocja trwa jeszcze:
0
 d
0
h
0
m
0
s

Transforming teams and organization (poziom 3)

today
18/9/2024 9:00
18/9/2024
today
Data zostanie ogłoszona wkrótce
Zamawiam dla swojej firmy
Dziękujemy! Twój adres email został dodany do listy rezerwowej.
Oops! Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wszystkie pola są poprawnie wypełnione.

Cena: 

3999 zł netto
Zamawiam dla swojej firmy
Dziękujemy! Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Oops! Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wszystkie pola są poprawnie wypełnione.
  • savings
    Rabaty dla grup i osób prywatnych: 693 160 410
  • payments
    10 rat 0%
  • download
    Pliki do pobrania
  • watch_later
    Czas trwania: 
    3 dni
  • bar_chart
    Poziom: 
    Zaawansowany
  • download
    Pliki do pobrania
  • mode
    Zadania
  • verified_user
    Certyfikat ukończenia
  • description