Poznaj zagadnienia, które pomagają budować spójny system i wspierają zespoły w pracy nad projektami, jak budowanie style guide, wzorce tekstowe i design system.
Gdy spojrzysz na pięcioskładnikowy schemat User Experience (strategy, scope, structure, skeleton, surface), to zaawansowane zagadnienia UX writingowe znajdziesz tuż za warstwą surface. Na kursie skupimy się na tym, co buduje szkielet i strukturę produktu. Na rzeczach, które współtworzą spoiwo i siłę napędową procesu product development. Zajmiemy się automatyzacją pracy z makietami oraz budowaniem narzędzi, które mają wesprzeć osoby piszące, szkicujące i planujące pracę zespołów UX.
W dwa dni przejdziesz przez najważniejsze etapy cyklu produkcji oprogramowania, od fazy ideacji, kreacji i testowania, aż po wdrożenie. UX writers powinni uczestniczyć w każdym z nich. Celem kursu jest wyposażyć Cię w narzędzia i wiedzę, która pozwoli Ci być partnerem wnoszącym nową perspektywę do prac zespołu.
Najważniejsze korzyści po szkoleniu to umiejętność zarządzania spójnością oraz systemem treści UX.
Oprócz tego:
Fajnie będzie, jeśli:
Warsztaty odbędą się online. Komunikację poprowadzimy używając Zooma. Zajęcia praktyczne zaplanowaliśmy przy użyciu dokumentów Google, Figmy i Maze.
Szkolenie przyda się szczególnie osobom:
Na szkoleniu zajmiesz się zagadnieniami, które pomagają budować spójny system i wspierają zespoły w pracy nad projektami. Będą to:
Pobierz pełny opis warsztatów.
Żyję contentem całą dobę. W pracy i po godzinach! I tak już całe 20 lat.
W swojej karierze przeszedłem przez niejeden wymiar projektowania treści. Szczegóły mojej zawodowej drogi (a nawet więcej) świetnie pokazuje LinkedIn.
Swoje doświadczenie buduję w szeroko pojętym obszarze projektowania produktów i usług cyfrowych. Język to moje ulubione i najmocniejsze narzędzie dizajnerskie. To właśnie słowami najchętniej projektuję doświadczenia użytkownika. W moim podejściu efektywna komunikacja to filar sukcesu. Niezmiennie i od lat. Niezależnie, czy pracuję dla dużych przedsiębiorstw, startupów, czy dla świata enterprise.
Jestem doświadczonym liderem. Prowadziłem zespół projektujący treści oraz animowałem społeczność twórców w kilkudziesięciotysięcznej organizacji.
Mogę działać autonomicznie. Wyznaczać sobie cele i priorytety, dostosowując się do założeń projektowych.
Mogę pracować w parze z projektantami, product managerami czy developerami. To daje świetne efekty i przyspiesza pracę bez utraty jakości.
W każdym projekcie stawiam na współpracę i grę zespołową. Wiem, że multidyscyplinarne zespoły w inny sposób nie będą działać optymalnie. Promuję podejście content first, bo jest bardzo wartościowe dla użytkowników i biznesu – pozwala skupić się na wartości produktu.