Od danych do decyzji.
Intensywny kurs online, dzięki któremu odkryjesz potencjał swoich danych cyfrowych
i zyskasz przewagę nad Twoją konkurencją!
Proste i łatwe raty 0%x10
Rabaty dla grup i osób prywatnych! Zadzwoń: 693 160 410
Nasz bootcamp pomoże Ci zdobyć kompleksową wiedzę na temat analityki cyfrowej, która pomoże Ci zrozumieć, jak wykorzystać te dane w celu podejmowania kluczowych decyzji biznesowych.
Skupiamy się aspektach użytkownika (UX)oraz łączymy je z celami biznesowymi. Dzięki temu osiągasz pełniejsze zrozumienie efektywności swoich działań. Koncentrujemy się na metrykach biznesowych i produktowych, które są istotne dla Twojego sukcesu. Oprócz tego analizujemy ścieżki użytkowników, aby zidentyfikować obszary optymalizacji i usprawnienia.
Nauka analityki danych to nie tylko teoria, ale również umiejętność zastosowania tych umiejętności w realnych sytuacjach. Dlatego skupiamy się na praktycznych ćwiczeniach i studiach przypadków.
Naszym celem jest oswajanie analityki danych. Nie chcemy Cię przemienić w naukowca, ale nauczyć podstawowych umiejętności analitycznych, które będą przydatne w Twojej pracy. Od początku kursu zobaczysz wyniki swojej analizy danych. Pokażemy Ci, jak wykorzystać narzędzia analityczne do generowania wartościowych wniosków i rekomendacji.
Podczas bootcampu możesz liczyć na wiedzę i wsparcie doświadczonych praktyków, którzy pracowali między innymi dla:
Całość naszego Bootcampu odbywa się w formie zdalnej. Każdy moduł składa się z części teoretycznej w postaci krótkich lekcji, praktycznych ćwiczeń warsztatowych pod okiem trenerów, pracy grupowej nad projektem oraz konsultacji efektów prac z Twoim mentorem.
Spotykamy się 2 razy w tygodniu na półtoragodzinnych ćwiczeniach (poniedziałki i środy 18:00) oraz na co czwartkowych webinarach on-line, które możesz obejrzeć w dogodnym dla Ciebie czasie. Zobacz pełny kalendarz bootcampu
Wszystko to w oparciu o rzeczywiste dane partnera bootcampu z wykorzystaniem narzędzi, w których biegłość jest pożądana na rynku pracy 🛠️
Spotkania z najlepszymi praktykami, podczas których zyskasz wiedzę niezbędną do efektywnej analizy danych i podejmowania trafnych decyzji.
Bądź z nami na żywo, bądź odtwórz nagranie spotkania w dogodnym dla Ciebie momencie.
Możesz z nich skorzystać, żeby porozmawiać o Twoim projekcie lub dalszej ścieżce rozwoju. Ty decydujesz!
Każda osoba uczestnicząca w bootcampie otrzyma pakiet 10 gotowych i sprawdzonych szablonów do codziennej pracy analitycznej m.in key insight view czy convo
Praca na realnych danych, której efekty zaprezentujesz podczas obrony pracy zaliczeniowej przed przedstawicielami naszego partnera. Nad procesem przygotowania Twojej pracy zaliczeniowej będzie czuwał doświadczony mentor. Po obronie pracy zaliczeniowej otrzymasz obszerny feedback od Twojego mentora oraz pozostałych prowadzących!
Realne umiejętności wymagają nauki na realnych danych.
Podczas 1. edycji uczestnicy, podzieleni na grupy, przygotują projekt dla Centrum Respo, pracując na rzeczywistych danych analitycznych zbieranych przez firmę.
Nasz kurs koncentruje się na praktycznym zastosowaniu narzędzi analitycznych.
Nie skupiamy się tylko na teorii, ale uczymy Cię, jak efektywnie korzystać z różnych narzędzi analitycznych w praktyce.
W naszym podejściu łączymy perspektywę biznesową i użytkownika. Rozumiemy, że analiza danych powinna służyć nie tylko zrozumieniu efektywności biznesowej, ale również poprawie doświadczenia użytkownika. Pomożemy Ci zrozumieć, jak wykorzystać dane w celu podejmowania kluczowych decyzji biznesowych.
Na początku kursu dowiesz się, dlaczego projektowanie bez myślenia o użytkownikach nie ma sensu i jak wygląda proces projektowy (design sprint). Zrozumiesz, jak ważny jest team building i nauczysz się określać wyzwania projektowe. Ustalimy również, jak będzie wyglądać nasza współpraca na bootcampie.
Zanim zaczniesz analizować, musisz dobrze zidentyfikować potrzeby i wyznaczyć cele. Generyczne metryki nic nie znaczą w oderwaniu od Twojego kontekstu biznesowego. Każdy chce zwiększać sprzedaż, ale co na nią wpływa, gdzie ona się dzieje, co motywuje klientów. W tym module skupimy się na dobrym sformułowaniu celów i dobieraniu narzędzi analitycznych od etapu rozwoju, typu projekt,u a także specyfiki biznesu, w ramach którego działamy. Podczas tego modułu uchwycimy cały proces analityczny z lotu ptaka i nauczymy się podchodzić strategicznie do tematu analityki.
W ramach tego modułu będziesz mieć okazję, żeby dowiedzieć się jakie metryki są najistotniejsze do mierzenia w najbardziej popularnych modelach biznesowych - ecommerce i saas. Przejdziemy przez całą ścieżkę klienta, od jego pozyskania do momentu dokonania przez niego zakupu. W trakcie tej części kursu dowiesz się też jak wykorzystywać narzędzia takie jak Customer Journey Map do analizy customowych procesów i jak przygotować się do wdrożenia analityki w ich zakresie pamiętając o wykorzystaniu strategii analitycznej.
Google Analytics jest niewątpliwie najbardziej popularnym narzędziem analitycznym na świecie, a dodatkowo obowiązująca od tego roku wersja 4 daje jeszcze więcej możliwości niż poprzednie. W ramach tego modułu dowiesz się jak wykorzystywać podstawowe funkcje Google Analytics, ale też jak rozszerzyć jego możliwości o śledzenie dodatkowych metryk i tworzenie customowych raportów.
Looker Studio to potężna platforma do wizualizacji danych, doskonale współpracująca z takimi źródłami danych jak Google Analytics 4, Google Sheets czy Google BigQuery. W tym module nauczysz się, jak tworzyć efektywne dashboardy, które umożliwią jeszcze dokładniejsze monitorowanie wyników swojego biznesu oraz zachowań klientów. Oprócz omawiania technicznych aspektów narzędzia dowiesz się o najlepszych praktykach wizualizacji danych i o tym jakich błędów unikać.
Analiza jakościowa to nie tylko oglądanie losowych nagrań i generowanie heatmap. W tym module dowiesz się, kiedy warto sięgać po te narzędzia. Nauczymy cię które nagrania warto obserwować, na co powinniśmy zwracać uwagę, jak szukać insightów i które wzorce zachowań użytkowników mogą nas niepokoić. Nauczyć się interpretować heatmapy i porównywać je w zależności od różnych zdarzeń na stronie.
Informacji o naszych produktach jest w internecie więcej, niż moglibyśmy przypuszczać. Klienci naprawdę często i dość chętnie dzielą się swoją opinią, a naszym zadaniem jest wyłapać, kiedy i jak to robią i wzbogadzić nasze insighty o te wartościowe treści. Podczas tego modułu poznasz framework do klasyfikowania feedbacku i narzędzia do analizy wzmianek w sieci.
Podczas tego modułu przechodzimy przez cały proces przygotowywania testów A/B, od zdobywania teoretycznej wiedzy aż do wspólnego tworzenia testów przy użyciu [nazwa narzędzia]. Każdy uczestnik będzie miał okazję nie tylko zaprojektować test, ale także wdrożyć go na rzeczywistej stronie internetowej. To interaktywny moduł, który pozwoli Ci zdobyć praktyczne doświadczenie i umiejętności potrzebne do efektywnego przeprowadzania testów A/B.
Nauczysz się jak wykorzystywać, łączyć i co przynoszą dane ilościowe, jakościowe, feedback od użytkowników i podstawy analizy biznesowej w codziennej pracy nad produktem. Odkryjesz, czym są quick wins, gdzie ich szukać i jak potrafią zmienić produkty.
Dane bez kontekstu nic nie znaczą, dlatego najlepiej się z nimi zapoznawać słuchając historii. Ciekawa historia sprzedaje, ciekawa historia przekonuje odbiorcę, wzbudza w nim uczucia, których potrzebujemy, aby przyjął pewien punk widzenia. Prezentacja danych to trudna sztuka, którą warto szkolić, podczas tego modułu poznasz wybrane techniki, które ułatwią ci prezentowanie wyników analiz przed osobami decyzyjnymi.
Dowiesz się, jak przełożyć dane o klientach na insighty i dalej na budowanie produktu / jego marketingu, komunikacji / strategii sprzedażowej. Skąd wiedzieć, kiedy jesteśmy gotowi na podjęcie decyzji, kiedy dane dają wartość i jak wykorzystywać je tak, aby realnie miały wpływ na nasze decyzje, a nie motywowały nasze już dokonane wybory.
Na ostatnim etapie programu, będziesz mieć okazję zaprezentować swoją pracę zaliczeniową, czyli projekt, nad którym będziesz pracować z grupą przez 3 miesiące wraz z mentorem.
Nie wiesz czy to dla Ciebie?
Spróbuj i jeśli z jakiegoś powodu zmienisz zdanie,
zwrócimy Ci pieniądze.
Proste i łatwe raty 0%x10
Rabaty dla grup i osób prywatnych! Zadzwoń: 693 160 410
Bootcamp skierowany jest do osób, które chcą być w stanie samodzielnie badać zachowanie użytkowników w ich produktach cyfrowych, na stronach internetowych czy aplikacjach mobilnych.
Naucz się korzystać z narzędzi, które pozwalają na wyciąganie właściwych wniosków, takich jak cux.io czy Google Analitycs, jak przełożyć dane o ścieżkach klientów na budowanie produktu, poznaj czynniki oraz metryki i naucz się je prawidłowo analizować.
Wiedza z bootcampu nie znajdzie zastosowania u osób, które nie pracują na co dzień przy produktach cyfrowych oraz analityków biznesowych.
Aby uczynić nasz bootcamp jak najbardziej dostępnym, przygotowaliśmy
dla Ciebie trzy warianty do wyboru.
Zakup każdego z nich możesz rozłożyć do 10 rat 0%
Pakiet zawiera
Pakiet zawiera
Pakiet zawiera
Poniżej zawarliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli chcesz z nami porozmawiać dzwoń i pisz śmiało.
Proste i łatwe raty 0%x10
Rabaty dla grup i osób prywatnych! Zadzwoń: 693 160 410
Pobierz pełny opis warsztatów.