https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Nabór do I edycji — Kwiecień 2024

Bootcamp Analityczny

Od danych do decyzji.
Intensywny kurs online, dzięki któremu odkryjesz potencjał swoich danych cyfrowych
i zyskasz przewagę nad Twoją konkurencją!

Zapisuję się
Chcę dowiedzieć się więcej

Proste i łatwe raty 0%x10

Rabaty dla grup i osób prywatnych! Zadzwoń: 693 160 410

Kto poprowadzi Cię na tej drodze? Superbohaterowie
w świecie analityki danych!

Podczas bootcampu możesz liczyć na wiedzę i wsparcie doświadczonych praktyków, którzy pracowali między innymi dla:

Paulina Walkowiak
CEO, co-founder at cux.io
expand_more
Co-founderka oraz CEO cux.io, aplikacji pomagającej eliminować problemy blokujące sprzedaż w e-commerce. 

Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog. Laureatka programu akceleracyjnego InCredibles oraz stypendystka Sebastiana Kulczyka studiująca na kierunku MBA for Startups w  Szkole Głównej Handlowej.  

Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.

Obecnie wspiera duże organizacje w transformacji data-driven wypracowując z nimi strategie analityczne. Współpracowała m.in. z TVN Warner Bros Discovery, PZU, Prisjakt, T-Mobile, czy EFL.

Autorka warsztatów z analityki produktowej Data-driven design, jedyna specjalistka szkoląca z analizy wzorców zachowań w CEE. Mówczyni TEDx, wykładowczyni akademicka. 

Dwukrotnie wyróżniona w raporcie Strong Women in IT oraz dwukrotna laureatka rankingu 50 Kreatywnych w Biznesie.
Wojciech Łuczkanyn
Analytics Manager, Tidio
expand_more
Jestem analitykiem z ponad 5-letnim doświadczeniem w obszarze SaaS, zarówno jako pracownik, jak i konsultant.

Przez ten okres pracowałem głównie z zespołami produktowymi oraz marketingowymi. Obecnie jestem managerem zespołu analitycznego w Tidio.

Moim celem jest sprawienie, żeby analityka nie była żmudnym procesem, który jest narzucany w organizacji, bo tak jest modnie, tylko żeby realnie przynosiła  wartość w procesie decyzyjnym.

Jak wyglądać będzie Twoja nauka?

12 tygodni nauki
w praktyce

Całość naszego Bootcampu odbywa się w formie zdalnej. Każdy moduł składa się z części teoretycznej w postaci krótkich lekcji, praktycznych ćwiczeń warsztatowych pod okiem trenerów, pracy grupowej nad projektem oraz konsultacji efektów prac z Twoim mentorem.

Spotykamy się 2 razy w tygodniu na półtoragodzinnych ćwiczeniach (poniedziałki i środy 18:00) oraz na co czwartkowych webinarach on-line, które możesz obejrzeć w dogodnym dla Ciebie czasie. Zobacz pełny kalendarz bootcampu

Wszystko to w oparciu o rzeczywiste dane partnera bootcampu z wykorzystaniem narzędzi, w których biegłość jest pożądana na rynku pracy 🛠️

Zrealizuj projekt dla
rozpoznawalnej marki

Realne umiejętności wymagają nauki na realnych danych.
 
Podczas 1. edycji uczestnicy, podzieleni na grupy, przygotują projekt dla Centrum Respo, pracując na rzeczywistych danych analitycznych zbieranych przez firmę.

Proces

Narzędziowo,
a nie teoretycznie

Nasz kurs koncentruje się na praktycznym zastosowaniu narzędzi analitycznych.
Nie skupiamy się tylko na teorii, ale uczymy Cię, jak efektywnie korzystać z różnych narzędzi analitycznych w praktyce.

W naszym podejściu łączymy perspektywę biznesową i użytkownika. Rozumiemy, że analiza danych powinna służyć nie tylko zrozumieniu efektywności biznesowej, ale również poprawie doświadczenia użytkownika. Pomożemy Ci zrozumieć, jak wykorzystać dane w celu podejmowania kluczowych decyzji biznesowych.

‍Wprowadzenie do i pracy
zespołowej podczas Bootcampu

2.4.2024 r.

Opiekun modułu: Wojtek Łuczkanyn
Tidio

Na początku kursu dowiesz się, dlaczego projektowanie bez myślenia o użytkownikach nie ma sensu i jak wygląda proces projektowy (design sprint). Zrozumiesz, jak ważny jest team building i nauczysz się określać wyzwania projektowe. Ustalimy również, jak będzie wyglądać nasza współpraca na bootcampie.

Strategia analityczna

Opiekunka modułu: Paulina Walkowiak
cux.io

Zanim zaczniesz analizować, musisz dobrze zidentyfikować potrzeby i wyznaczyć cele. Generyczne metryki nic nie znaczą w oderwaniu od Twojego kontekstu biznesowego. Każdy chce zwiększać sprzedaż, ale co na nią wpływa, gdzie ona się dzieje, co motywuje klientów. W tym module skupimy się na dobrym sformułowaniu celów i dobieraniu narzędzi analitycznych od etapu rozwoju, typu projekt,u a także specyfiki biznesu, w ramach którego działamy. Podczas tego modułu uchwycimy cały proces analityczny z lotu ptaka i nauczymy się podchodzić strategicznie do tematu analityki. 

Metryki ilościowe przez pryzmat ścieżki klienta

Opiekun modułu: Wojtek Łuczkanyn
Tidio

W ramach tego modułu będziesz mieć okazję, żeby dowiedzieć się jakie metryki są najistotniejsze do mierzenia w najbardziej popularnych modelach biznesowych - ecommerce i saas. Przejdziemy przez całą ścieżkę klienta, od jego pozyskania do momentu dokonania przez niego zakupu. W trakcie tej części kursu dowiesz się też jak wykorzystywać narzędzia takie jak Customer Journey Map do analizy customowych procesów i jak przygotować się do wdrożenia analityki w ich zakresie pamiętając o wykorzystaniu strategii analitycznej.

Google Analytics 4

Opiekun modułu: Wojtek Łuczkanyn
cux.io

Google Analytics jest niewątpliwie najbardziej popularnym narzędziem analitycznym na świecie, a dodatkowo obowiązująca od tego roku wersja 4 daje jeszcze więcej możliwości niż poprzednie. W ramach tego modułu dowiesz się jak wykorzystywać podstawowe funkcje Google Analytics, ale też jak rozszerzyć jego możliwości o śledzenie dodatkowych metryk i tworzenie customowych raportów. 

Looker Studio (dawne Google Data Studio)

Opiekun modułu: Wojtek Łuczkanyn
Tidio

Looker Studio to potężna platforma do wizualizacji danych, doskonale współpracująca z takimi źródłami danych jak Google Analytics 4, Google Sheets czy Google BigQuery. W tym module nauczysz się, jak tworzyć efektywne dashboardy, które umożliwią jeszcze dokładniejsze monitorowanie wyników swojego biznesu oraz zachowań klientów. Oprócz omawiania technicznych aspektów narzędzia dowiesz się o najlepszych praktykach wizualizacji danych i o tym jakich błędów unikać.

Analiza Jakościowa

Opiekunka modułu: Paulina Walkowiak
cux.io

Analiza jakościowa to nie tylko oglądanie losowych nagrań i generowanie heatmap. W tym module dowiesz się, kiedy warto sięgać po te narzędzia. Nauczymy cię które nagrania warto obserwować, na co powinniśmy zwracać uwagę, jak szukać insightów i które wzorce zachowań użytkowników mogą nas niepokoić. Nauczyć się interpretować heatmapy i porównywać je w zależności od różnych zdarzeń na stronie. 

Analiza spontanicznego głosu klienta

Opiekunka modułu: Paulina Walkowiak
cux.io

Informacji o naszych produktach jest w internecie więcej, niż moglibyśmy przypuszczać. Klienci naprawdę często i dość chętnie dzielą się swoją opinią, a naszym zadaniem jest wyłapać, kiedy i jak to robią i wzbogadzić nasze insighty o te wartościowe treści. Podczas tego modułu poznasz framework do klasyfikowania feedbacku i narzędzia do analizy wzmianek w sieci. 

Testy A/B

Opiekun modułu: Wojtek Łuczkanyn
Tidio

Podczas tego modułu przechodzimy przez cały proces przygotowywania testów A/B, od zdobywania teoretycznej wiedzy aż do wspólnego tworzenia testów przy użyciu [nazwa narzędzia]. Każdy uczestnik będzie miał okazję nie tylko zaprojektować test, ale także wdrożyć go na rzeczywistej stronie internetowej. To interaktywny moduł, który pozwoli Ci zdobyć praktyczne doświadczenie i umiejętności potrzebne do efektywnego przeprowadzania testów A/B.

Integracja danych z różnych źródeł

Opiekunka modułu: Paulina Walkowiak
cux.io

Nauczysz się jak wykorzystywać, łączyć i co przynoszą dane ilościowe, jakościowe, feedback od użytkowników i podstawy analizy biznesowej w codziennej pracy nad produktem. Odkryjesz, czym są quick wins, gdzie ich szukać i jak potrafią zmienić produkty.

Opowiadanie historii w oparciu o dane

Opiekunka modułu: Paulina Walkowiak
cux.io

Dane bez kontekstu nic nie znaczą, dlatego najlepiej się z nimi zapoznawać słuchając historii. Ciekawa historia sprzedaje, ciekawa historia przekonuje odbiorcę, wzbudza w nim uczucia, których potrzebujemy, aby przyjął pewien punk widzenia. Prezentacja danych to trudna sztuka, którą warto szkolić, podczas tego modułu poznasz wybrane techniki, które ułatwią ci prezentowanie wyników analiz przed osobami decyzyjnymi. 

Podejmowanie decyzji biznesowych i projektowych w oparciu o dane

Opiekunka modułu: Paulina Walkowiak
cux.io

Dowiesz się, jak przełożyć dane o klientach na insighty i dalej na budowanie produktu / jego marketingu, komunikacji / strategii sprzedażowej. Skąd wiedzieć, kiedy jesteśmy gotowi na podjęcie decyzji, kiedy dane dają wartość i jak wykorzystywać je tak, aby realnie miały wpływ na nasze decyzje, a nie motywowały nasze już dokonane wybory. 

Zakończenie

27.4.2024

Opiekunka modułu: Paulina Walkowiak
cux.io
Opiekun modułu: Wojtek Łuczkanyn
Tidio

Na ostatnim etapie programu, będziesz mieć okazję zaprezentować swoją pracę zaliczeniową, czyli projekt, nad którym będziesz pracować z grupą przez 3 miesiące wraz z mentorem.

Możliwości bez
zbędnego ryzyka ⛑️

Nie wiesz czy to dla Ciebie?
Spróbuj i jeśli z jakiegoś powodu zmienisz zdanie,
zwrócimy Ci pieniądze.

Zapisuję się
Chcę dowiedzieć się więcej

Proste i łatwe raty 0%x10

Rabaty dla grup i osób prywatnych! Zadzwoń: 693 160 410

A dla kogo nie?

Dla kogo jest ten bootcamp?

  • query_stats
    Analityków (produktowych)
  • diversity_3
    Product Managerów
  • shopping_cart
    Marketingowców i osób zajmujących się ecommercem
  • brush
    UX/UI designerów

Bootcamp skierowany jest do osób, które chcą być w stanie samodzielnie badać zachowanie użytkowników w ich produktach cyfrowych, na stronach internetowych czy aplikacjach mobilnych.

Naucz się korzystać z narzędzi, które pozwalają na wyciąganie właściwych wniosków, takich jak cux.io czy Google Analitycs, jak przełożyć dane o ścieżkach klientów na budowanie produktu, poznaj czynniki oraz metryki i naucz się je prawidłowo analizować.

Wiedza z bootcampu nie znajdzie zastosowania u osób, które nie pracują na co dzień przy produktach cyfrowych oraz analityków biznesowych.

Wasze opinie

Tak o nas mówią



Warsztaty były świetnie zorganizowane i naładowane dużą dawką praktycznej wiedzy! Paulina kipiała pozytywną energią, profesjonalną radą i opieką.

Atmosfera na warsztatach była niesamowicie przyjazna, co pozwoliło na dużą otwartość i dzięki temu świetną pracę zespołową.

Czekam na kolejne edycje!

Karolina Parysz
Uczestniczka warsztatów Data Driven Design



Data Driven Design przestaje być abstrakcyjną ideą, a staje się konkretnym zestawem metod, kompetencji i wiedzą, jak wykorzystać swoje dotychczasowe umiejętności i wiedzę w zakresie analityki danych.

Jarek Feith
Uczestnik warsztatów Data Driven Design



Jakbym miała krótko podsumować warsztaty: Dużo ćwiczeń praktycznych, masa przykładów z życia i niesamowicie pozytywna prowadząca!

Warsztaty pomogły mi zrozumieć proces analityczny i poukładać zdobyte wcześniej informacje w spójną całość. Trzy dni warsztatowe z Pauliną były nie tylko bardzo przyjemne, ale co najważniejsze, dostarczyły mi wiedzy, którą umiem wykorzystać i wdrożyć w kolejnych projektach.

Analityka w końcu nie jest już tak enigmatyczna i skomplikowana.

Wiktoria Szurlej
Uczestniczka warsztatów Strategia Analityczna
Cennik

Wygoda i przejrzystość

Aby uczynić nasz bootcamp jak najbardziej dostępnym, przygotowaliśmy
dla Ciebie trzy warianty do wyboru.
Zakup każdego z nich możesz rozłożyć do 10 rat 0%

Pakiet Basic

4000

Pakiet zawiera

  • devices
    21 lekcji online
  • school
    10 webinarów online i dostęp do nagrań
  • question_answer
    10 gotowych frameworków
  • psychology
    60 min. konsultacji indywidualnych
  • design_services
    1 realny projekt do portfolio
  • card_membership
    rozpoznawalny certyfikat

Pakiet Standard

5000

Pakiet zawiera

  • apps
    wszystko z pakietu Basic
  • description
    indywidualna konsultacja case study Twojego biznesu
  • badge
    konsultacja 1:1 ze specjalistą HR
  • *do wykorzystania w ciągu 4 msc. po Bootcampie

Pakiet Premium

6000

Pakiet zawiera

  • apps
    wszystko z pakietu Standard
  • grade
    dodatkowe 3h mentoringu
    z jednym z trenerów
  • *do wykorzystania w ciągu 4 msc. po Bootcampie
FAQ

Masz jeszcze wątpliwości?

Poniżej zawarliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli chcesz z nami porozmawiać dzwoń i pisz śmiało.

Czy po ukończonym kursie otrzymam certyfikat?
Tak, otrzymasz od nas certyfikat ukończenia kursu w formie linku do umieszczenia na LinkedIn lub PDF do wydrukowania.
Czy mogę zrezygnować z zakupionego kursu?
Tak, masz prawo odstąpić od zakupu kursu. Jeśli zrobisz to na 14 dni przed jego rozpoczęciem, otrzymasz 100% zwrotu, na 7 dni przed 50%. Możesz również przenieść swój zakup na następny najbliższy termin kursu.
Jakie są wymagania techniczne?
Musisz posiadać stabilne łącze oraz pobrane aplikacje Figma, Miro, Notion oraz Zoom. Wszystkiego dowiesz się na pierwszych zajęciach ;-)
Czy mogę rozłożyć zakup kursu na raty?
Tak, możesz rozłożyć zakup do 10 rat 0%. Skontaktuj się z nami po szczegóły!
Czy otrzymam fakturę?
Oczywiście ;-)

Rozpocznij przygodę z analityką!

Zapisuję się
Chcę dowiedzieć się więcej

Proste i łatwe raty 0%x10

Rabaty dla grup i osób prywatnych! Zadzwoń: 693 160 410
Pobierz pełny opis warsztatów.