https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Wydarzenie

Transformacja Data Driven – czyli jak zbudować kulturę organizacji opartej o dane.

today
7/19/2022 2:30
Transformacja Data Driven – czyli jak zbudować kulturę organizacji opartej o dane.

Możliwość wykorzystania kompleksowej analityki to duży komfort, tylko jak to zrobić? Co znaczy dla firmy być Data Driven? Zobacz jak na te pytania odpowiedzieli Paulina i Wojtek.

Porozmawiamy miedzy innymi o tym:

Możliwość wykorzystania kompleksowej analityki to duży komfort, tylko jak to zrobić?

Zapraszamy na spotkanie z Pauliną i Wojtkiem, z którymi porozmawiamy m.in. o tym:

  1. Co znaczy dla firmy być Data Driven?
  2. Różnicach podejścia Data Driven w wewnątrz i od zewnątrz organizacji
  3. Przykładach organizacji Data Driven
  4. Z jakimi problemami nasi goście najczęściej mają do czynienia w swoich praktykach Data Driven podczas pracy z firmami?
  5. Jak zbudować kulturę Data Driven w firmie?
  6. Jak sprawić żeby mój zespół był Data Driven?
  7. Jak sprawić żeby zespoły współpracowały między sobą w oparciu o Data Driven?
  8. Jak pracować z ludźmi którzy są na najwyższych poziomach w organizacji w obszarze Data Driven?

Transkrypt

Autor

Autorzy

Wojciech Łuczkanyn
Wojciech Łuczkanyn

Z wykształcenia jestem informatykiem społecznym, ukończyłem studia na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie. W trakcie studiów podjąłem pracę jako web analyst w firmie DataFeedWatch, po to żeby w związku z potrzebami wewnętrznymi firmy po krótkim okresie rozszerzyć zakres obowiązków o podjęcie roli analityka danych (data analyst).

Przez następne 3.5 roku budowałem od zera infrastrukturę i procesy analityczne w firmie odpowiadając za adresowanie potrzeb działów deweloperskich, produktowych, sprzedażowych jak i również C-level. Równolegle jako Team Leader budowałem zespół analityków i inżynierów uczenia maszynowego, którzy pomagali rozwijać i utrzymywać te procesy.

Aktualnie od kilku miesięcy pracuję dla Tidio jako analityk produktowy łącząc wiedzę dotyczącą szeroko pojętej analityki jak i również tą produktową.

Jednocześnie pracuję dla takich marek jak Bluemedia, Tmobile czy Heyah pomagając im zrozumieć zachowania klientów w ich produktach i przełożyć je na insighty biznesowe.

Paulina Walkowiak
Paulina Walkowiak

Long story short: CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz.

Jedyna specjalistka od analityki jakościowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx.
Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.
Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.
Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.
Całą wiedzę i doświadczenie ze świata offline postanowiła przełożyć na świat wirtualny współtworząc narzędzie do badania zachowań użytkowników online.
Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu
źródeł i odkrywaniu insightów.
Jej bootcamp, dotychczas, w trakcie 5 edycji ukończyli pracownicy takich firm jak m.in. Adobe, ING Bank Śląski, PayU, Santander i wiele innych.

⦿ Teraz na żywo

Transformacja Data Driven – czyli jak zbudować kulturę organizacji opartej o dane.

today
19/7/22 2:30

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dobrze będzie widzieć Cię na webinarze ;-) Dokładne informacje znajdziesz na swojej skrzynce pocztowej — do zobaczenia!
Niestety, coś poszło nie tak! Spróbuj ponownie