https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Wydarzenie

Optymalizacja ścieżki klienta w świecie cyfrowym

calendar_today
29/9/2022 18:00
Optymalizacja ścieżki klienta w świecie cyfrowym

Darmowy webinar z sesją pytań i odpowiedzi z Wojciechem Łuczkanynem oraz Pauliną Walkowiak.

Opis wydarzenia

Czyli jak wycisnąć każde kliknięcie?

UX w świecie produktów cyfrowych odgrywa dzisiaj kluczową rolę.

Zapraszamy na spotkanie z Pauliną i Wojtkiem, którzy pokażą Wam, jak poprawnie wykorzystywać gromadzone dane dot. zachowań klientów w świecie cyfrowym oraz jak przekuwać te dane na lepszy UX oraz większe zyski.

W trakcie spotkania porozmawiamy m.in. o tym:

  • Czym jest podstawowa ścieżka klienta?
  • Czy małe zmiany mogą mieć duże efekty?
  • W jaki sposób zidentyfikować miejsca gdzie należy dokonać zmian?
  • Jak określić co należy zrobić w danym miejscu?
  • Jak zdecydować jaką zmianę należy wprowadzić?
  • Jakimi narzędziami posługiwać się w tym procesie?

Transkrypt

Autor

Autorzy

Wojciech Łuczkanyn
Wojciech Łuczkanyn

Z wykształcenia jestem informatykiem społecznym, ukończyłem studia na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie. W trakcie studiów podjąłem pracę jako web analyst w firmie DataFeedWatch, po to żeby w związku z potrzebami wewnętrznymi firmy po krótkim okresie rozszerzyć zakres obowiązków o podjęcie roli analityka danych (data analyst).

Przez następne 3.5 roku budowałem od zera infrastrukturę i procesy analityczne w firmie odpowiadając za adresowanie potrzeb działów deweloperskich, produktowych, sprzedażowych jak i również C-level. Równolegle jako Team Leader budowałem zespół analityków i inżynierów uczenia maszynowego, którzy pomagali rozwijać i utrzymywać te procesy.

Aktualnie od kilku miesięcy pracuję dla Tidio jako analityk produktowy łącząc wiedzę dotyczącą szeroko pojętej analityki jak i również tą produktową.

Jednocześnie pracuję dla takich marek jak Bluemedia, Tmobile czy Heyah pomagając im zrozumieć zachowania klientów w ich produktach i przełożyć je na insighty biznesowe.

Paulina Walkowiak
Paulina Walkowiak

Long story short: CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz.

Jedyna specjalistka od analityki jakościowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx.
Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.
Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.
Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.
Całą wiedzę i doświadczenie ze świata offline postanowiła przełożyć na świat wirtualny współtworząc narzędzie do badania zachowań użytkowników online.
Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu
źródeł i odkrywaniu insightów.
Jej bootcamp, dotychczas, w trakcie 5 edycji ukończyli pracownicy takich firm jak m.in. Adobe, ING Bank Śląski, PayU, Santander i wiele innych.

Wydarzenie
⦿ Teraz na żywo

Optymalizacja ścieżki klienta w świecie cyfrowym

calendar_today
September 29, 2022 6:00 PM
calendar_today
29/9/2022 18:00

Zarejestruj się na to wydarzenie

Rejestracja oznacza akceptację naszej polityki prywatności i regulaminu.

Dobrze będzie widzieć Cię na webinarze ;-) Dokładne informacje znajdziesz na swojej skrzynce pocztowej — do zobaczenia!
Niestety, coś poszło nie tak! Spróbuj ponownie