https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Wydarzenie

Ilość vs. Jakość – czyli jak wykorzystać dane w produkcie cyfrowym?

today
3/24/2022 18:00
Ilość vs. Jakość – czyli jak wykorzystać dane w produkcie cyfrowym?

Czy lepiej mieć dużo danych czy mało ale dobrej jakości? W jakich sytuacjach wykorzystywać które dane? Na te i wiele innych pytań odpowiedzieli Paulina i Wojtek.

Porozmawiamy miedzy innymi o tym:

Zapraszamy na warsztaty z Pauliną i Wojtkiem, którzy pokażą Wam, jak poprawnie wykorzystywać gromadzone przez nas dane do generowania większych zysków.

W trakcie spotkania porozmawiamy m.in. o tym:

  1. Czy lepiej mieć dużo danych czy mało ale dobrej jakości
  2. Co to znaczy, że dane są ilościowe i jakościowe
  3. Czy lepiej mieć dane jakościowe czy ilościowe
  4. W jakich sytuacjach wykorzystywać które dane?
  5. Jak zacząć pracę z danymi?
  6. O co w ogóle chodzi z tą strategią analityczną?

Transkrypt

Autor

Autorzy

Paulina Walkowiak
Paulina Walkowiak

Long story short: CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz.

Jedyna specjalistka od analityki jakościowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx.
Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.
Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.
Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.
Całą wiedzę i doświadczenie ze świata offline postanowiła przełożyć na świat wirtualny współtworząc narzędzie do badania zachowań użytkowników online.
Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu
źródeł i odkrywaniu insightów.
Jej bootcamp, dotychczas, w trakcie 5 edycji ukończyli pracownicy takich firm jak m.in. Adobe, ING Bank Śląski, PayU, Santander i wiele innych.

Wojciech Łuczkanyn
Wojciech Łuczkanyn

Z wykształcenia jestem informatykiem społecznym, ukończyłem studia na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie. W trakcie studiów podjąłem pracę jako web analyst w firmie DataFeedWatch, po to żeby w związku z potrzebami wewnętrznymi firmy po krótkim okresie rozszerzyć zakres obowiązków o podjęcie roli analityka danych (data analyst).

Przez następne 3.5 roku budowałem od zera infrastrukturę i procesy analityczne w firmie odpowiadając za adresowanie potrzeb działów deweloperskich, produktowych, sprzedażowych jak i również C-level. Równolegle jako Team Leader budowałem zespół analityków i inżynierów uczenia maszynowego, którzy pomagali rozwijać i utrzymywać te procesy.

Aktualnie od kilku miesięcy pracuję dla Tidio jako analityk produktowy łącząc wiedzę dotyczącą szeroko pojętej analityki jak i również tą produktową.

Jednocześnie pracuję dla takich marek jak Bluemedia, Tmobile czy Heyah pomagając im zrozumieć zachowania klientów w ich produktach i przełożyć je na insighty biznesowe.

⦿ Teraz na żywo

Ilość vs. Jakość – czyli jak wykorzystać dane w produkcie cyfrowym?

today
24/3/22 18:00

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dobrze będzie widzieć Cię na webinarze ;-) Dokładne informacje znajdziesz na swojej skrzynce pocztowej — do zobaczenia!
Niestety, coś poszło nie tak! Spróbuj ponownie