https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Wydarzenie

Historie 6 błędów, które popełniliśmy w procesie Product Discovery + jakbyśmy zrobili to dzisiaj?

calendar_today
17/11/2020 19:00
Historie 6 błędów, które popełniliśmy w procesie Product Discovery + jakbyśmy zrobili to dzisiaj?

Nagranie webinaru z sesją pytań i odpowiedzi z Michałem Redą i Bartkiem Narzelskim.

Opis wydarzenia

W trakcie 1,5 h popastwimy się nad naszymi błędami. Obydwaj popełniliśmy ich sporo i wierzymy, że największą ich wartością będzie podzielenie się nimi z Tobą.

Ważne! Spróbujemy też wymyśleć na nie remedium – wszystko po to by kolejne iteracje i eksperymenty były bardziej skuteczne.

Transkrypt

Autor

Autorzy

Michał Reda
Michał Reda

Full stack’owy Product & Marketing Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży digital. Jego pasja i praca to rozwijanie produktów, ich skalowanie, a także budowanie ponadprzeciętnych zwinnych zespołów produktowych i marketingowych.

Miał okazję rozwijać start up parentingowy dla funduszu inwestycyjnego, odpowiadać za produkty, marketing oraz zespół badań w kilku wydawnictwach edukacyjnych, rozwijać markę i skalować sprzedaż w start upie D2C w branży health oraz prowadzić zespół marketingu i rozwoju produktu w największym w kraju marketplace z branży nowych nieruchomości. Wiedzę zdobywał także w 3 agencjach digital marketingowych obsługując różnorodne branże i marki.

Członek zespołu ProductVision.pl oraz trener w Product Management Academy, specjalizujący się w badaniach i rozwoju nowych oraz istniejących produktów. Popularyzator podejścia Product Discovery i Growth Marketingu w Polsce.

Podczas warsztatów z zakresu badań i rozwoju Produktów przeszkolił ponad 120 profesjonalistów. Chętnie dzieli się wiedzą prowadząc własną społeczność Product Discovery, publikując artykuły, a także biorąc udział w konferencjach i spotkaniach jak Product Vision AmA, Product Tank, AnalizawIT czy Product Camp.

Prywatnie szczęśliwy tata, amatorski gracz Fifa oraz poszukiwacz dobrych polskich kryminałów.

Bartosz Narzelski
Bartosz Narzelski

Pomaga zespołom wdrożyć kulturę pracy badawczo-projektowej (service design thinking).

Wykładowca School of Ideas na SWPS, facylitator, zwolennik metody product discovery – badania potrzeb odbiorców i szybkiego weryfikowania założeń poprzez prototypowanie pomysłów biznesowych (tak online, jak i offline).

Ostatnie 2,5 roku jako CX Manager rozwijał produkty i usługi testując nowe modele biznesowe w startuphubie firmy farmaceutycznej.

Wcześniej współpracował w wielu multidyscyplinarnych zespołach. Ma doświadczenie pracy z agencjami reklamowymi (VML, Brand New Heaven, OX Media i Kalicińscy.com), butikami strategicznymi oraz firmami badawczymi i projektowymi (Stibitz, s360, This!, JAZ+, 4PResearch), a także softwarehousami (Laboratorium.ee, SoftwareMill, HTD), z sektorem pozarządowym (Fundacja Batorego, Sektor 3.0, ngo.pl, Kultura Bez Barier) oraz publicznym (PARP, Min. Finansów, PKW/KBW).

Z wykształcenia politolog, absolwent studiów podyplomowych:
Service Design na School of Form / SWPS oraz Psychologii Reklamy na UW.

Prywatnie fan LEGO, alternatywnej edukacji i komiksów.

Wydarzenie
⦿ Teraz na żywo

Historie 6 błędów, które popełniliśmy w procesie Product Discovery + jakbyśmy zrobili to dzisiaj?

calendar_today
November 17, 2020 7:00 PM
calendar_today
17/11/2020 19:00

Zarejestruj się na to wydarzenie

Rejestracja oznacza akceptację naszej polityki prywatności i regulaminu.

Dobrze będzie widzieć Cię na webinarze ;-) Dokładne informacje znajdziesz na swojej skrzynce pocztowej — do zobaczenia!
Niestety, coś poszło nie tak! Spróbuj ponownie