Szerokie spojrzenie
Ten kurs pomoże Ci zrozumieć, że projektowanie to rozległy ekosystem. Nie wystarczy nauczyć się pracy z Figmą i przeprowadzać testów z użytkownikami.
Apetyt na UX
Tworzenie doświadczeń to odpowiedzialność i zaangażowanie. Chcemy obudzić w Tobie apetyt na więcej i nauczyć Cię zadawać sobie i innym właściwe pytania. Po to, by owoce Twojej pracy przynosiły wygodę użytkowania i spełniały jednocześnie założenia biznesowe.
Mentor
Wojtek Kutyła poprowadzi Cię za rękę i opowie Ci o zasadach, których sam trzyma się w projektowaniu — oraz o rozkminach, które temu projektowaniu towarzyszą.
Współpraca
W cyklu spotkań, pracując nad projektem o specjalnym briefie, przejdziesz przez szereg ćwiczeń intelektualnych i rozmów z osobami uczącymi się z Tobą. Będziesz wykonywać regularne zadania domowe i dokonywać introspekcji, którą udokumentujesz.
Dla kogo?
Ten kurs jest dla wszystkich osób, które chcą się rozwijać i nabywać nowych perspektyw na swoje doświadczenie zawodowe. Tworząc ten kurs nie myśleliśmy o poziomie doświadczenia w latach pracy. Kurs powstał z myślą o osobach z pewną dojrzałością projektową.
Czego się nauczysz?
Ten kurs rozwinie umiejętności strategicznego myślenia o produkcie i usłudze, zauważania nieścisłości w procesach projektowych. Naszym celem nie jest wyposażyć Cię w znajomość kolejnej technologii, a pokazać Ci, jaka głębia leży w projektowaniu usług i produktów cyfrowych.Umiejętności, które zdobędziesz wzbogacą Twoją praktykę zawodową i pozwolą Ci podchodzić do projektów rzeczowo i krytycznie.
Jestem projektantem service design pracującym w tym zawodzie od wielu lat. Mieszkam w Edynburgu, gdzie nauczam swojego fachu studentów jednej z prywatnych uczelni. Moją specjalnością jest koordynacja procesów digital transformation w organizacjach sektora publicznego. Przebyłem zawodową drogę od web designera (och, słodkie czasy Internet Explodera 4,5 i 666), poprzez programistę i konsultanta user experience dla aplikacji finansowych, teraz powoli kierując swoje zainteresowania w stronę nauczania mądrego projektowania i ewangelizacji odpowiedzialnego UX.
Na blogu przybliżam realia pracy projektanta UX w Wielkiej Brytanii i przekazuję nieco praktycznych uwag tym, którzy pragną rozbudować swoją wiedzę i profesjonalne doświadczenie. Brytyjski rynek, który pod pewnymi względami jest bardziej rozwinięty niż polski dostarcza niekończących się przemyśleń na tematy tworzenia dobrych, dostępnych usług.
Staram się opowiadać o metodach pracy i filozofii UX w sposób, który pozbawiony jest nadęcia i fałszywego poczucia elitaryzmu. Wiedza i umiejętności, których potrzebują projektanci UX to efekt ciężkiej pracy, a nie magicznego proszku Wujka Staszka.
Kilka razy w roku prowadzę w Polsce warsztaty otwarte i szkolenia dla indywidualnych klientów.
Oferuję usługi konsultingowe Service Design i UX, które opieram na latach zdobytego doświadczenia.
Występuję na konferencjach, meetupach i innych wydarzeniach.
Można mnie znaleźć na LinkedIn i Twitterze. Blog ma też swoją stronę w sieci Facebook.
Wpisując moje imię i nazwisko w Google znajdziesz jeszcze dwóch Wojtków Kutyła; jeden z nich to ja, kiedy zajmuję się fotografią, pisaniem i wierceniem na instrumentach. Drugi to ważna persona w polskim światku politycznym. To na pewno nie ja.