https://hook.eu1.make.com/ehvez4endy2xhux9bqychdv1tsecaw7p

Learn Design jako Twój kompas w rozwoju organizacji.

Wprowadź nowy
sposób myślenia
do Twojej organizacji

Transformacja cyfrowa wpływa na każdą branżę, a UX odgrywa w niej kluczową rolę. Umiejętnie przekazana wiedza pomaga zespołom pracować szybciej i mądrzej.

Wspieramy prace zespołów wewnętrznych wyposażając je w niezbędne umiejętności, know-how i narzędzia do tworzenia wspaniałych produktów cyfrowych.

Poznaj naszych klientów

Nasi eksperci wspierają liderów różnych branż na każdym etapie realizacji ich projektów. Dla nas liczy się przede wszystkim efekt, jaki wspólnie osiągamy dzięki rzetelnej współpracy.

Jak możemy pomóc Twojej organizacji?

Szyte na miarę procesy szkoleniowe

Każdy warsztat z naszej oferty dla klientów indywidualnych dostosowujemy do potrzeb Twojej organizacji. Program warsztatów dopasowujemy każdorazowo do branży, modelu biznesowego firmy i specyficznych potrzeb jej klientów.

Wsparcie w działaniach tranforsmacyjnych

Dotychczasowe metody działania oparte o projekty i cele biznesowe, bez brania uwagę potrzeb użytkowników, przestają działać i brakuje im elastyczności. Pomagamy organizacjom zmienić sposób myślenia i działania w oparciu o sieć naszych ekspertów.

Design Sprinty

Krótkie 4-dniowe działania warsztatowe, które pozwolą Twojej firmie zdefiniować, zaprojektować i przetestować pomysł na produkt bądź usługę. W sposób celowany możemy pomóc rozwiązać Twoje wyzwania projektowe, zanim przejdziesz do fazy produkcji.

Doradztwo naszych ekspertów

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów w Twoich procesach projektowych.

Wybierz warsztaty dla Twojej organizacji

Projektowanie i prowadzenie warsztatów projektowych - warsztat, podczas którego przeprowadzimy Twój zespół przez cały proces — od projektowania warsztatu, poprzez dobór uczestników i prowadzenie zadań, po ostatni mail z podsumowaniem. Pełna agenda

Planowanie procesów UX - Poznaj strategie pomiarów jakości doświadczenia oraz metody przeprowadzania analizy wymagań, planowania poszczególnych etapów procesu wraz z oceną ryzyka i planowania procedur testowych. Pełna agenda

Wprowadzenie do Jobs To Be Done, czyli jak poznać prawdziwe problemy swoich klientów - Dowiedz się jak wygląda segmentacja grup docelowych pod kątem JTBD, hierarchia zadań w JTBD oraz jak zintegrować JTBD z pracą developerów i innych osób w organizacji. Pełna agenda

Planowanie procesów UX - Poznaj strategie pomiarów jakości doświadczenia oraz metody przeprowadzania analizy wymagań, planowania poszczególnych etapów procesu wraz z oceną ryzyka i planowania procedur testowych. Pełna agenda

Wprowadzenie do dostępności i projektowania bez wykluczeń - Dowiedz się dlaczego powinniśmy uwzględniać zagadnienia związane z dostępnością (accessibility) w naszej pracy. Poznaj praktyczne metody projektowania bez wykluczeń. Sprawdź pełną agendę

UX w pigułce, czyli dwa dni praktyki projektowej - Rozwiń w Twoim zespole krytyczne myślenie i analityczne podejście, które pozwoli Ci na świadomy start w nowym projekcie. Poznaj podstawy komunikacji z klientem i prezentacji swojej pracy. Sprawdź pełną agendę

Design Thinking – Myślenie Projektowe - Dowiedz się, jak zbudować produkt, z którego klienci chcą korzystać oraz jak docierać do potrzeb określonej grupy osób oraz jak sprawdzać, czy rozumiecie dany przekaz w ten sam sposób.
Badania użyteczności - Sprawdź jak moderować sesje badawcze, dobrać próbę do testów użyteczności oraz interpretować wyniki badania, łączyć ze sobą różne źródła danych i rozsądnie przekładać je na rekomendacje projektowe. Sprawdź pełną agendę

Analiza Jakościowa - Dowiedz się jak czytać i wyciągać pogłębione wnioski z nagrań i heatmap, analizować dane mówiące o doświadczeniach i zachowaniach użytkowników i zwiększyć wydajność pracy dzięki automatyzacji analityki. Sprawdź pełną agendę

Data Driven Design - Przejdź przez cały proces analityczny w praktyce dowiedz się, jak przełożyć dane o klientach na insighty i dalej na budowanie produktu, jego marketingu i komunikacji. Odkryj czym są quick wins, gdzie ich szukać. Sprawdź pełną agendę

Strategia Analityki Digital - Naucz się budować strategię analityczną dla Twoich projektów, dowiesz się, jak przełożyć dane o ścieżkach klientów na budowanie produktu, poznaj czynniki i metryki i nauczysz się je prawidłowo analizować. Sprawdź pełną agendę

Google Analytics – podstawy implementacji i tworzenia systemów analitycznych - Sprawdź dlaczego dobra strategia analityczna jest ważna przed korzystaniem z narzędzi i naucz się samodzielnie tworzyć podstawowy system analityczny w ramach swojej strony internetowej lub sklepu internetowego. Sprawdź pełną agendę
Efektywne projektowanie interfejsów cyfrowych w Figmie - Twój nauczy się jak efektywnie projektować interfejsy produktów cyfrowych w Figmie oraz pozna zasady i tricki, dzięki którym projektowanie stanie się dla niego szybkim i przyjemnym procesem. Sprawdź pełną agendę

Projektowanie użytecznych interfejsów - Naucz się rozpoznać dobre i złe rozwiązania w istniejących interfejsach cyfrowych, planować interfejs od podstaw oraz wykorzystać podstawy psychologii do tworzenia solidnych podstaw pod interakcje. Sprawdź pełną agendę
Podstawowy UX writing - Naucz się panować nad słowami w produkcie. Przećwicz, jak tworzyć treści do interfejsów aplikacji SaaS, mobilnych i desktopowych. Zobacz, jak dotrzeć do użytkownika, jak ważyć słowa, a kiedy zażartować.

Zaawansowany UX writing - Poznaj zagadnienia, które pomagają budować spójny system i wspierają zespoły w pracy nad projektami, jak budowanie style guide, wzorce tekstowe i design system.

Prosty język w projektowaniu rozwiązań cyfrowych - Dowiedz się, czym jest prosty język i do czego przyda Ci się w pracy projektowej. Naucz się pisać komunikaty, treści na stronę, newslettery i mejle zgodne z zasadami prostego języka.

Jak możemy wesprzeć Twoją firmę?

Chcesz zamówić zamknięte warsztaty dla Twojej firmy bądź skonsultować potrzeby szkoleniowe Twoich pracowników? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Wpadnij na kawę
do naszego biura!

Możesz również zadzwonić lub napisać w jakiejkolwiek sprawie,
pod e-mail lub telefon podany niżej.

Wolisz, abyśmy się z Tobą skontaktowali?

Nie ma problemu! Podaj swoje dane poniżej, a my odezwiemy się do Ciebie w ciągu 12 godzin.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.