W trakcie warsztatu przejdziemy przez cały proces przygotowywania A/B testów, od zdobycia niezbędnej wiedzy teoretycznej aż do wspólnego utworzenia testów z wykorzystaniem Google Optimize. Każdy z uczestników w trakcie warsztatów będzie miał okazję po zaprojektowaniu testu wdrożyć go w życie na realnej stronie internetowej.
W ostatnich latach idea A/B testowania podbiła świat. Giganci technologiczni tacy jak Google, Linkedin czy Microsoft mogą pochwalić się setkami testów przeprowadzanych w skali miesiąca. Nieustannie słyszymy też o case’ach, gdzie wybrana firma po wprowadzeniu jednej małej zmiany w ramach A/B testu zwiększyła swoje przychody kilkudziesięciokrotnie.
Jednak wymienione powyżej firmy dysponują całymi działami pracującymi tylko nad A/B testami, a czy można przeprowadzić je samodzielnie?
Okazuje się, że nie jest to wcale aż tak skomplikowane, a dzięki narzędziom takim jak Google Optimize praktycznie każda osoba zarządzająca stroną internetową może z łatwością sama zacząć takie testy prowadzić.
Szkolenie to zostało zaprojektowane z myślą o osobach, które chciałyby posiąść wiedzę i umiejętności potrzebne do samodzielnego rozpoczęcia A/B testowania z dużym nastawieniem na praktyczne wykorzystanie wiedzy w codziennej pracy.
W trakcie warsztatu przejdziemy przez cały proces przygotowywania A/B testów, od zdobycia niezbędnej wiedzy teoretycznej aż do wspólnego utworzenia testów z wykorzystaniem Google Optimize. Każdy z uczestników w trakcie warsztatów będzie miał okazję po zaprojektowaniu testu wdrożyć go w życie na realnej stronie internetowej.
Warsztaty te przeznaczone są dla wszystkich osób, które chcą zacząć przeprowadzać A/B testy z wykorzystaniem Google Optimize na swojej stronie internetowej.
Motywacja - 9:15
Dlaczego warto wykorzystywać A/B testy?
Czy A/B testy są receptą na sukces?
Podstawowe pojęcia
Statystyka stojąca za A/B testami
Przerwa kawowa - 10.15
Projektowanie - jak poprawnie dobierać narzędzia, metryki, próbę i czas trwania eksperymentu?
Monitorowanie - na co zwrócić uwagę w trakcie trwania eksperymentu?
Interpretacja rezultatów - jak poprawnie wyłonić zwycięski wariant?
Przerwa lunchowa - 12.30
Wprowadzenie do Google Optimize - 13.30
Tips & Tricks - 16.00
Q&A - 16.30