Dowiedz się, czym jest prosty język i do czego przyda Ci się w pracy projektowej. Naucz się pisać komunikaty, treści na stronę, newslettery i mejle zgodne z zasadami prostego języka.
Prosty język jest magiczny. Zmienia urzędnika w przyjaznego gościa, a bufona w swojaka. Sprawia, że aplikacje mobilne zaczynają mówić ludzkim głosem. Dzięki niemu komunikaty w rozwiązaniach cyfrowych stają się przyjazne i zrozumiałe. Ich użytkownicy natomiast oddychają z ulgą – rozumieją, co ich aplikacja do nich mówi, i to od razu, po jednym czytaniu!
Myślisz, że, aby uzyskać taki efekt, trzeba włożyć dużo pracy? Nic bardziej mylnego! Wystarczy kilka prostych zasad, które poznasz podczas jednego dnia warsztatów. Dzięki prostemu językowi odmienisz rozwiązania cyfrowe, które tworzysz. I kto wie? Może nawet polubisz pisanie (jeśli jeszcze nie lubisz)?
Przed Tobą jednodniowe zajęcia praktyczne. Podczas kursu będziemy trenować pisanie dłuższych tekstów:
Dzięki pigułce teoretycznej i wielu ćwiczeniom:
To szkolenie przygotowałam dla osób, które nie znają jeszcze zasad prostego języka.
Jest ono dla Ciebie, jeśli:
Jako analityk biznesowy, kierownik projektów i IT business partner wspieram firmy w dostarczaniu wartościowego oprogramowania. Jako pasjonatka komunikacji pomagam użytkownikom w pełni z tej wartości korzystać.
Łączę doświadczenia zawodowe w dwóch pozornie odległych obszarach: IT oraz komunikacji. W tym pierwszym obszarze w kilku firmach realizowałam projekty w roli analityka biznesowego i kierownika projektów. Odpowiadałam także za PMO programu strategicznego i kierowałam działem testowania oprogramowania. Prowadziłam również szkolenia przygotowujące uczestników do uzyskania certyfikatów ISTQB na poziomie podstawowym oraz zaawansowanym.
Doświadczenie komunikacyjne zdobywałam natomiast w banku jako menadżer zespołu odpowiedzialnego za edukację pracowników i klientów z zakresu bankowości internetowej i mobilnej. Byłam UX writerką, trenerką i konsultantką prostego języka. Odpowiadałam także za serwis bzwbk.pl (obecnie santander.pl) i cyfrowe kanały kontaktu z klientami.